تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
2

پیام صوتی «هل من ناصر» حماس برای کشورهای عربی و اسلامی

  • کد خبر : 43083
  • 09 فروردین 1403 - 9:20
پیام صوتی «هل من ناصر» حماس برای کشورهای عربی و اسلامی
گردان‌های القسام با بازنشر پیام صوتی «محمد الضیف» از همه حامیان فلسطین در کشورهای عربی و اسلامی خواست تا راهپیمایی برای فلسطین را آغاز کنند و اجازه ندهند محدودیت‌ها، افتخار شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از آنها سلب نماید.

«صبح من» با سیاست بین‌الملل: گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس روز چهارشنبه با بازنشر پیام صوتی «محمد الضیف»، از همه حامیان فلسطین در کشورهای عربی و اسلامی خواست تا راهپیمایی برای فلسطین را آغاز کنند و اجازه ندهند محدودیت‌ها، افتخار شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از آنها سلب نماید.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، جنبش حماس روز چهارشنبه بخش دیگری از پیام صوتی محمد ضیف (ابو خالد)، را خطاب به حامیان مقاومت فلسطین در کشورهای عربی و اسلامی منتشر کرد:

در این پیام مردم اردن، لبنان، مصر، الجزایر، مغرب، پاکستان، مالزی، اندونزی و تمامی نقاط جهان عرب و اسلام را مورد خطاب قرار داد. از آنها خواست تا راهپیمایی برای فلسطین را آغاز کنند و اجازه ندهند محدودیت‌ها، افتخار شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از آنها سلب کنند.

پیام صوتی

این دومین پیام الضیف از زمان بر عهده گرفتن مسئولیت حملات ۷ اکتبر علیه رژیم صهیونیستی است‌. ۷ اکتبر، الضیف در پیامی صوتی آغاز عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی موسوم به «طوفان الاقصی» را اعلام کرد.

فرمانده در سایه حماس این پیام را یک روز پس از ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور «مروان عیسی» ۵۸ ساله، فرمانده القسام در جریان حمله دو هفته پیش در غزه منتشر کرد و از جهان عرب و اسلام خواست با اموال و جان‌هایشان در راه خدا جهاد کنند.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=43083

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.