تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
5

(تصاویر) چگونه یک لوستر کریستالی را تمیز کنیم؟

  • کد خبر : 9738
  • 10 اسفند 1401 - 8:16
(تصاویر) چگونه یک لوستر کریستالی را تمیز کنیم؟
لوسترهای کریستالی به هر فضایی، زیبایی خاصی می‌بخشند. اما در عین حال، این لوسترها باید زود به زود گردگیری و تمیز شوند تا همیشه درخشنده باشند.

«صبح من» با ترفندها: لوسترهای کریستالی به هر فضایی، زیبایی خاصی می‌بخشند. اما در عین حال، این لوسترها باید زود به زود گردگیری و تمیز شوند تا همیشه درخشنده باشند.
امروز برای شما راهکاری برای تمیز کردن لوسترهای کریستالی ارایه داده‌ایم. با ما همراه باشید.

ابتدا لوستر را خاموش کنید.

حال با کمک گردگیر، گرد و غبار لوستر را بگیرید. نیاز به استفاده از زور و فشار نیست. کافی است گرد و غبار و تارهای عنکبوت را به آرامی از لوستر جدا کنید.

در حالی که می‌توانید از پاک‌کننده‌های موجود در بازار استفاده کنید اما ما هم به شما روش تهیه‌ی یک پاک کننده را آموزش می‌دهیم. آب و الکل را به نسبت چهار به یک (چهار قسمت آب و یک قسمت الکل) مخلوط کنید و در بطری اسپری بریزید.

از یک پارچه‌ی میکروفیبر یا بدون پرز استفاده کنید. مقداری از محلول را روی پارچه اسپری کنید و کریستال‌های لوستر را با آن پاک کنید. سپس با یک پارچه‌ی دیگر با همین مشخصات، آنها را خشک کنید. دقت کنید هرگز محلول پاک کننده را مستقیم روی لوستر، اسپری نکنید.

یک راه دیگر برای تمیز کردن لوستر، جدا کردن کریستال‌های آن است. با کمک یک دم‌باریک محل اتصال تک تک کریستال‌ها را باز کرده و آنها را جدا کنید.

یک وان پلاستیکی بزرگ را با آب گرم و چند قطره مایع ظرفشویی پر کنید و کریستال‌ها را داخل آن انداخته و با یک اسفنج یا پارچه‌ی نرم خوب تمیز کرده و سپس با آب سرد شسته و خشک کنید. حتما از پارچه بدون پرز استفاده کنید.

کریستال‌ها را بار دیگر در جای خود قرار دهید.

ترجمه و تنظیم: صبح من
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=9738

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.