تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
2

درگیری رستوران‌داران و مشتریان بر سر هزینه‌ها

  • کد خبر : 24028
  • 01 شهریور 1402 - 10:21
درگیری رستوران‌داران و مشتریان بر سر هزینه‌ها
گسترش سیستم‌های پرداخت دیجیتال باعث شده است که دست رستوران‌دارها در گرفتن هزینه‌های مازاد بسته شود. همین امر، رستوران‌داران را به در پیش گرفتن راه‌هایی برای گرفتن هزینه‌های بیشتر از مشتریان سوق داده و مشکلاتی را به وجود آورده است.

«صبح من» با اقتصاد جهان: تنش‌ها بین رستوران‌های فرانسه و مشتریان بر سر شیوه‌های انعام دادن و هزینه‌های اضافی در سال جاری بالا گرفته است.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، گسترش سیستم‌های پرداخت دیجیتال باعث شده است که دست رستوران‌دارها در گرفتن هزینه‌های مازاد بسته شود.

بنا بر این گزارش، از آنجایی که برخی از مشاغل ممکن است به دلیل پوشش هزینه‌ی دستمزد کارگران، به درخواست انعام از مشتریان متمایل شوند و با وجود پرداخت‌های دیجیتال، این امر، امکان‌پذیر نیست، برخی از رستوران‌های فرانسوی هزینه‌هایی به صورت‌حساب‌ غذا، می‌افزایند. هزینه‌هایی مانند هزینه‌های امنیتی، هزینه‌های کارت، هزینه‌های اداری و…

روزنامه‌ی «نایس متین» از زبان مشتریان نوشت: برخی از رستوران‌ها در سنت تروپز، اعلام کرده‌اند، هزینه‌ی رزرو برای هر نفر، بیش از ۱۵۰۰ دلار و حداقل هزینه برای رزرو یک میز بیش از ۵۰۰۰ دلار است! برخی از رستوران‌ها نیز انعام‌های بیشتری می‌خواهند و یا برای مشتریان قبلی که غذای ارزان قیمت تهیه کرده‌اند، جایی رزرو نمی‌کنند. برخی دیگر نیز از مشتریان، هزاران دلار برای رزرو درخواست می‌کنند.

«سیلویا سیری»، شهردار سنت تروپز، در حال رسیدگی به شیوه‌های عجیب این رستوران‌هاست. به گفته‌ی وی، این رفتارها برای گردشگران و مردم محلی، نفرت‌انگیز است.

سنت تروپز، یکی از گران‌ترین مکان‌ها برای زندگی در فرانسه و مکانی محبوب در بین گردشگران و افراد مشهور است.

ترجمه و تنظیم: مجله‌ی خبری «صبح من» ـ استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع، مجاز است.
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=24028

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.