تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
7

هر مشتری بوگاتی به طور متوسط ۸۴ خودرو، ۳ جت و ۱ قایق تفریحی دارد (تصاویر)

  • کد خبر : 50826
  • 12 خرداد 1403 - 11:20
هر مشتری بوگاتی به طور متوسط ۸۴ خودرو، ۳ جت و ۱ قایق تفریحی دارد (تصاویر)
مدیرعامل فولکس‌واگن، «ولفگنگ دورهایمر»، درمصاحبه‌ای با رسانه «بلومبرگ» گفت: «مشتریان بنتلی به‌طور متوسط مالکیت هشت خودروی دیگر را هم دارند. مشتری بوگاتی به‌طور متوسط ۸۴ خودرو، ۳ جت و ۱ قایق دارد.» هر چند چنین رقمی کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد اما... برای ادامه مطلب با ما همراه شوید.

«صبح من» با خودرو: داستان فروش بوگاتی و بنتلی با محصولات دیگری چون لامبورگینی، آئودی و اشکودا متفاوت است.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، بوگاتی بی‌شک جواهری در گروه خودروهای فولکس‌واگن به شمار می‌رود که به همت مدیرعامل اسبق آن، فردیناند پیئک، به اوج بازگشت. هر چند محصولات برندهایی چون لامبورگینی، پورشه یا آئودی به‌خودی‌خود سودآوری دارند اما داستان برای دو برند انگلیسی و فرانسوی بنتلی و بوگاتی متفاوت است.

مدیرعامل فولکس‌واگن، «ولفگنگ دورهایمر»، درمصاحبه‌ای با رسانه «بلومبرگ» گفت: «مشتریان بنتلی به‌طور متوسط مالکیت هشت خودروی دیگر را هم دارند. مشتری بوگاتی به‌طور متوسط ۸۴ خودرو، ۳ جت و ۱ قایق دارد.»

هر چند چنین رقمی کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد اما می‌توان ۳ قایق و یک جت را باور کرد. یک درصد خریداران بازار، بنتلی می‌خرند و یک درصد همان یک درصد توان خرید محصولات بوگاتی را دارند. به همین دلیل هم بوگاتی در طول ۸ سال عرضه ابرخودروی ویرون تنها ۴۵۰ دستگاه از آن را به فروش رساند.

آخرین مدل ویرون موسوم‌به «له فیناله» در سال ۲۰۱۵ به فروش رسید. فروش جایگزین آن یعنی شیرون پایه هم در سال ۲۰۲۲ به پایان رسید اما هنوز نمونه‌های خاص‌تر یعنی سوپراسپرت، اسپرت و پیوراسپرت ادامه دارد.

گمانه‌زنی‌های زیادی درباره محصول بعدی بوگاتی و جانشین شیرون وجود دارد اما سازنده اعلام کرده که این خودرو حتما از یک پیشرانه ۱۶ سیلندر V شکل استفاده خواهد کرد.

آخرین سوپراسپرت درحال توسعه این خودروساز فرانسوی، بولاید، هم‌اکنون درحال به پایان رساندن آزمایش‌هایش است.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=50826

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.