تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
0

هشدار زلزله‌پژوه هلندی درباره وقوع یک زلزله بزرگ

  • کد خبر : 47802
  • 18 اردیبهشت 1403 - 9:40
هشدار زلزله‌پژوه هلندی درباره وقوع یک زلزله بزرگ
زمین‌شناس و زلزله‌پژوه هلندی، با انتشار پیامی در ایکس از احتمال وقوع زلزله‌ای بزرگ در روزهای هشتم تا دهم مه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) خبر داد.

«صبح من» با حوادث: «فرانک هوگربیتس»، زمین‌شناس و زلزله‌پژوه هلندی، با انتشار پیامی در ایکس از احتمال وقوع زلزله‌ای بزرگ در روزهای هشتم تا دهم مه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) خبر داد.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، هوگربیتس در این پیام نوشت: «عطارد و زهره روز هفتم ماه مه (۱۷ اردیبهشت) و درست پیش از آغاز ماه جدید با اورانوس در یک راستا قرار می‌گیرند. این وضعیت ممکن است به یکسری لرزش‌های قوی‌تر و احتمالاً زمین‌لرزه‌ای قدرتمندتر در روزهای هشتم تا دهم ماه مه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) منجر شود.»

گفتنی است که نام دانشمند جنجالی هلندی اخیرا با هر زمین لرزه‌ جدید به میان می‌آید، از این رو، او همواره یادآوری می‌کند: «من انتظار این زلزله را داشتم و نسبت به این زلزله هشدار دادم».

هوگربتس چندین بار وقوع زمین‌لرزه‌ها را پیش از وقوع واقعی در ماه‌ها، هفته‌ها و روزهای گذشته پیش‌بینی کرده بود، که مهم‌ترین آن زلزله ویرانگر ترکیه بود که در فوریه گذشته بیش از ۵۰ هزار نفر را کشت.

او همچنین زمین‌لرزه مراکش در ماه گذشته که جان ۳ هزار نفر را گرفت پیش بینی کرده و قبل از وقوع آن هشدار داده بود. آخرین پیش بینی‌ها و هشدارهای او زمین‌لرزه‌های متوالی که طی هفته‌های گذشته افغانستان را تکان داد و باعث ویرانی گسترده‌ای در آن کشور شد.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=47802

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.