تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
2
خصوصی‌سازی قطعیست؛

رسمی؛ ۶ بانک خریدار پرسپولیس و ۱ پتروشیمی خریدار استقلال

  • کد خبر : 45685
  • 01 اردیبهشت 1403 - 17:00
رسمی؛ ۶ بانک خریدار پرسپولیس و ۱ پتروشیمی خریدار استقلال
پس از کش‌وقوس‌های فراوان، به دلیل قوانین AFC برای کسب مجوز حرفه‌ای، سرانجام پرسپولیس و استقلال از مالکیت وزارت ورزش خارج می‌شوند و 6 بانک پرسپولیس را و یک پتروشیمی استقلال را خریداری خواهند کرد. برای اطلاع از نام خریداران سرخابی‌ها و تشریح بیشتر موضوع با ما همراه باشید.

«صبح من» با ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس گام‌های پایانی خود را طی می‌کند و دیگر باید این دو تیم را خارج از مالکیت مشترک و خروج از زیر نظر وزارت ورزش دانست. اتفاق بزرگی که می‌تواند منجر به دریافت مجوز حرفه‌ای دو تیم و حضور در لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، امروز و در جلسه‌ای که کارگروه تایید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی‌سازی برگزار کرد، به متقاضیان خرید سهام دو باشگاه چراغ سبز نشان داده شد و حالا همه چیز برای واگذاری دو باشگاه آماده و مهیاست.

نکته مهم مشخص شدن هویت خریداران استقلال و پرسپولیس است. جایی که شش بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین و پتروشیمی خلیج فارس به همراه شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام متقاضی خرید سهام استقلال شده‌اند. علاوه بر این ۱۰ درصد از سهام باقی‌مانده این تیم به مردم واگذار می‌شود و ۵ درصد باقی مانده همچنان دست وزرات ورزش باقی خواهد ماند.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=45685

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.