تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

قتل ناپدری به دست پسرخوانده

  • کد خبر : 42489
  • 04 فروردین 1403 - 16:20
قتل ناپدری به دست پسرخوانده
رئیس پلیس آگاهی پایتخت درباره قتل ناپدری اظهار کرد: در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک یک مرد سالخورده، گزارش شد. مقتول در جریان درگیری خانوادگی با پسرخوانده خود هدف ...

«صبح من» با حوادث: رئیس پلیس آگاهی پایتخت درباره قتل ناپدری اظهار کرد: زمستان امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان فیروزگر تهران در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مرگ مشکوک یک مرد سالخورده را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان راهی سردخانه بیمارستان موردنظر شدند. جسد مردی حدودا ۷۱ ساله‌ای که براثر ضربات چاقو به گردن و قفسه سینه کشته شده بود.

مقتول از خانه‌ای در خاوران با آمبولانس به این مرکز درمانی منتقل شده بود که تلاش‌ امدادگران اورژانس بی نتیجه بود و او تسلیم مرگ شده است.

سردار گودرزی گفت: کارآگاهان خیلی زود راهی خانه مورد نظر شدند. با تحقیقات دریافتیم قتل در اثر یک درگیری خانوادگی صورت گرفته است.

ناپدری در درگیری خانوادگی با پسرخوانده خود، هدف ضربات چاقو قرار گرفته است و با کشف این سرنخ اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم آغاز شد.

شناسایی مخفیگاه قاتل

رئیس پلیس گفت: در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه پسر جنایتکار را در محله بریانک شناسایی کردند.

پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات غافلگیرانه شدند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفت و ماجرای جنایت قتل ناپدری را اینطور توضیح داد.

روز حادثه برای ملاقات مادرم به خانه آنها در خاورشهر رفتم؛ ناپدری‌ام (مقتول) که در خانه حضور داشت بی دلیل به خانواده ما فحاشی می‌کرد که من در یک لحظه عصبانی شدم و او را هدف ضربات چاقو قرار دادم؛ پس از ارتکاب جنایت سریعا صحنه جرم را ترک کردم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=42489

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.