تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
2

آشنایی با ۸ شغل آسان و پردرآمد جهان

  • کد خبر : 7917
  • 23 بهمن 1401 - 9:08
آشنایی با ۸ شغل آسان و پردرآمد جهان
برخلاف تصور برخی از ما، شغل پشت میزنشینی شرکتی در آسمانخراش‌های شیک و گرانقیمت، آرزوی همه‌ی جویندگان کار نیست. در واقع برخی از مردم، کار آسان و بدون دردسری که درآمد خوبی داشته باشد را ترجیح می‌دهند. اما چه مزیت‌هایی برای یک شغل، آن را آسان می‌کند؟

«صبح من» با اقتصاد: برخلاف تصور برخی از ما، شغل پشت میزنشینی شرکتی در آسمانخراش‌های شیک و گرانقیمت، آرزوی همه‌ی جویندگان کار نیست. در واقع برخی از مردم، کار آسان و بدون دردسری که درآمد خوبی داشته باشد را ترجیح می‌دهند. اما چه مزیت‌هایی برای یک شغل، آن را آسان می‌کند؟

به گزارش «صبح من»؛این مسأله در ذهنیت افراد مختلف، متفاوت است اما به طور کلی، شغلی کم استرس، قابل تحمل و لذت بخش، مد نظر است. در حالی که برخی مشاغل نیاز به سال‌ها تحصیلات رسمی و احراز صلاحیت هستند، برخی دیگر، مستلزم داشتن استعداد طبیعی، مهارت و آموزش در حین کار می‌باشند.

در ادامه، به برخی از شغل‌های آسان و پردرآمد در دنیا می‌پردازیم:

مصاحبه‌کننده‌های تلفنی

مصاحبه‌کنندگان تلفنی با نظرسنجی تلفنی از مردم، داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و به این ترتیب مردم را وادار می‌کنند تا در تحقیقات شرکت، سهیم شوند. برای این کار، شما به یک کامپیوتر، هدست و اینترنت پایدار نیاز دارید و از همه مهمتر اینکه، اهل گفتگو باشید.

متصدی باجه‌ی اخذ عوارض

کاری که شما باید انجام بدهید، وصول پول عوارض و گاه، صادر کردن رسید است. محل کار، در اتوبان‌ها و جاده‌هایی است که باجه‌ی اخذ عوارض دارند. برای این کار شما باید توانایی خدمت به مشتری و مهارت ریاضی به اندازه‌ی حساب کردن عوارض و بازگرداندن پول به راننده را داشته باشید.

تست‌کننده‌ی بازی‌های رایانه‌ای

برخلاف تصور رایج، آزمایش‌کننده‌های بازی‌های کامپیوتری، کل وقت خود را به بازی یا آزمایش این بازی‌ها نمی‌پردازند، آنها بازی‌های جدید را پیش از ورود به بازار، با دقت آزمایش کرده و اشکالات و ناهماهنگی‌های بازی و یا مشکلات صداها و گرافیک را بررسی می‌کنند. اگر به دنبال این شغل باشید، باید به جزییات بازی‌ها توجه زیادی داشته و از همه مهمتر، عاشق بازی‌های رایانه‌ای باشید.

تست‌کننده‌ی بستنی

کاری که توسط شما انجام خواهد شد، به همان میزان که به نظر می‌رسد، سرگرم‌کننده است. شما باید طعم‌های جدید به دست آورید، طعم‌های موجود را بررسی کنید و ظاهر، بو و طعم بستنی را تست کنید. برای این کار باید در زمینه‌ی علوم غذایی آشنایی داشته و قدرت چشایی بالایی داشته باشید.

منتقد غذا

کاری که باید انجام دهید، چشیدن طعم غذاهای رستوران‌ها و به اشتراک گذاشتن انتقاد خود با دیگران است. اما معمولا این افراد، دشمنان سرسختی دارند؛ سرآشپزها و رستوران‌داران! برای این کار باید با طعم غذاها و تکنیک‌های پخت آنها کاملا آشنا باشید و بتوانید نقدی را نوشته و از طریق مجلات، وبلاگ‌ها یا وبسایت‌ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

راننده‌ی شخصی

شما در عین اینکه دیگران را به مقصد می‌رسانید، حقوق خوبی دریافت می‌کنید. این رانندگان معمولا توسط شرکت‌های ارایه‌دهنده‌ی خدمات، استخدام می‌شوند و باید دارای مهارت‌های عالی رانندگی و سابقه‌ی رانندگی خوب باشند و در عین حال بتوانند زمان را خوب مدیریت کنند.

غواص توپ گلف!

بله اشتباه نخواندید؛ این اشخاص با دستمزدی هنگفت، در دریاچه‌های کوچک به ویژه در کنار ویلاهای شخصی یا پارک‌های بزرگ، به جستجو پرداخته و توپ‌های گلف را از کف آنها جمع‌آوری می‌کنند. برای این کار شما باید گواهی غواصی و سلامت جسمی لازم را داشته باشید.

تزیین‌کننده‌ی غذا

اگر به جزییات علاقه داشته و به خوراکی‌ها عشق می‌ورزید، این شغل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. معمولا این افراد با بازاریاب‌ها، رستوران‌داران و تبلیغ‌کننده‌های غذا همکاری می‌کنند تا فروش محصول، بیشتر شود. برای این کار، باید با چینش غذا، تازه نگه داشتن آن و اشکال مختلف غذا، آشنا باشید.

ترجمه و تنظیم: صبح من
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=7917

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.