تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
2

(تصاویر) تیپ متفاوت زنان اقوام مختلف از گذشته تا به امروز

  • کد خبر : 3790
  • 15 دی 1401 - 17:24
(تصاویر) تیپ متفاوت زنان اقوام مختلف از گذشته تا به امروز
هر فردی به شیوه خود زیباست در نتیجه نگاهی به این که چگونه ظاهر زنان از نقاط مختلف جهان در طول ۱۰۰ سال گذشته تغییر کرده است، خالی از لطف نیست.

«صبح من» با زندگی: همیشه جالب است که بفهمیم افرادی که در گذشته زندگی می کردند چه شکلی بودند و چقدر با آنهایی که اکنون در سیاره ما زندگی می کنند متفاوت بودند.

به گزارش «صبح من»؛ هر فردی به شیوه خود زیباست در نتیجه نگاهی به این که چگونه ظاهر زنان از نقاط مختلف جهان در طول ۱۰۰ سال گذشته تغییر کرده است، خالی از لطف نیست.

چین


مردم چینی که در چین بزرگ شده و یا چینی هایی که خارج از کشور زندگی می کنند، به نام ژونگ گورن شناخته می شوند. اگرچه این اصطلاح هر دو به مردم چین اشاره دارند، اما استفاده از آنها به فرد و سبقه او بستگی دارد. اصطلاح هوآرن برای اشاره به قومیت چینی استفاده می شود و بیشتر برای کسانی که در خارج از کشور زندگی می کنند یا شهروند چین نیستند، استفاده می شود.

مصر

مصریان بومیان دره نیل در مصر بودند. هویت مصری ارتباط تنگاتنگی با جغرافیا دارد. جمعیت آنها در دره نیل متمرکز است، نوار کوچکی از زمین قابل کشت که از کاتاراکت اول تا مدیترانه امتداد دارد و از شرق و غرب توسط بیابان محصور شده است. این جغرافیای منحصر به فرد از دوران باستان اساس توسعه جامعه مصر بوده است.

اندونزی

هند

سریلانکا

تایلند

مکزیک

بریتانیای کبیر

نروژ

صربستان

مائوری

مائوری ها، مردم بومی پلینزی سرزمین اصلی نیوزیلند هستند. مائوری ها مهاجرانی پلی‌نزی شرقی هستند که در چندین سفر دریایی بین سال‌های ۱۳۲۰ و ۱۳۵۰ به نیوزیلند رسیدند. طی چندین قرن در انزوا، این مهاجران فرهنگ متمایز خود را توسعه دادند که زبان، اساطیر، صنایع دستی و هنرهای نمایشی آن مستقل از فرهنگ های دیگر تکامل یافت. برخی از مائوری های اولیه به جزایر چتم نقل مکان کردند، جایی که نوادگان آنها به دیگر گروه قومی بومی پلینزی نیوزلند، موریوری ها تبدیل شدند.

هلند

سوئد

ساموآ

ساموآیی‌ها یا مردم ساموایی مردم بومی جزایر ساموآ، مجمع‌الجزایری در پلینزی هستند که به زبان ساموایی صحبت می‌کنند. جزایر اصلی این گروه از نظر سیاسی و جغرافیایی بین ایالت مستقل ساموآ و ساموآی آمریکایی، یک قلمرو مجزا در ایالات متحده آمریکا تقسیم شده است. اگرچه بر اساس مرزهای ملی تقسیم شده است، فرهنگ و زبان یکسان است.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=3790

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.