تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0

چرا سرعت اینترنت کم است؟

  • کد خبر : 2519
  • 03 دی 1401 - 14:11
چرا سرعت اینترنت کم است؟
وزیر ارتباطات در رابطه با وضعیت پیام‌رسان‌های داخلی گفت: در رابطه با این پیام‌رسان‌ها کار ویژه‌ای در حال انجام است و آن اتصال تمام این پیام‌رسان‌ها به یکدیگر تا دهه فجر است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در برنامه صف اول در رابطه با آخرین وضعیت اتصال دستگاه‌ها به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند، گفت: طبق آخرین گزارش دریافتی از همکاران، بیش از ۹۰ درصد از دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده‌اند و مابقی دستگاه‌ها نیز تا یک ماه آینده به این پنجره واحد متصل خواهند شد.

به گزارش صبح من، وی ادامه داد: امسال تکلیف بر این بود که دستگاه‌ها، یک سوم از خدمات پرکاربرد خود را از طریق پنجره واحد خدمات هوشمند به مردم ارائه دهند؛ البته در جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات مصوب شد که تا آخر امسال، دستگاه‌ها ۵۰ درصد خدمات پرکاربرد خود را از این طریق به مردم ارائه دهند و ۵۰ درصد مابقی هم در سال آینده انجام شود تا مردم به تمام خدماتی که دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌کنند از یک طریق دسترسی داشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: مرحله نخست اتصال دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در حال تکمیل است و ما در گام بعدی به دنبال افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در این درگاه هستیم چرا که هم اکنون دستگاه‌هایی وجود دارد که به این درگاه متصل شده‌اند، اما کیفیت خدمات آن‌ها مناسب نیست.

زارع پور افزود: در گام‌های بعدی به دنبال آن هستیم که تا آن جایی که امکان دارد از مفاهیم هوشمندسازی؛ هوش مصنوعی و از اطلاعاتی که در اختیار ما به عنوان حاکمیت در بانک‌های اطلاعاتی مختلف در دستگاه‌های مختلف است استفاده کنیم تا برخی از خدمات را بدون مراجعه حضوری، بدون دریافت مدرک و حتی بدون مداخله انسانی در سمت دستگاه، به مردم ارائه کنیم.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=2519

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.