تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

انتقال قریب‌الوقوع لوکادیا به تیم هلندی

  • کد خبر : 2577
  • 03 دی 1401 - 18:32
انتقال قریب‌الوقوع لوکادیا به تیم هلندی
در مورد لوکادیا سایت آیندهوون داگبلاد هلند نوشت: به نظر می‌رسد دوران یورگن لوکادیا در ایران به پایان کار رسیده و تمام شده است.

رسانه‌های هلند می‌گویند دوره حضور یورگن لوکودیا در تیم پرسپولیس به اتمام رسیده و وی در تب و تاب انتقال به تیم رتردام است.

به گزارش «صبح من»،اتفاق عجیبی که در یک هفته اخیر در فوتبال ایران رخ داد، خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس بود. این بازیکن با وجودی که قرارداد داشت، دو روز قبل از دربی با استقلال از کشورمان بی توجه به تعهدش خارج شد و به هلند بازگشت تا ماجراجویی تازه‌ای را آغاز کند. در مورد او سایت آیندهوون داگبلاد هلند نوشت: به نظر می‌رسد دوران یورگن لوکادیا در ایران به پایان کار رسیده و تمام شده است. این مهاجم به پرسپولیس پشت کرده و دنبال چیزهای جدیدی در هلند است. در حالیکه ماه اگوست به تیم صدرنشین لیگ حرفه‌ای ایران وارد شد.۶ گل نیز زد تا مدت‌ها صدرنشین فهرست گلزنان برتر این لیگ باشد.

با توجه به این خبر و آنچه رسانه‌ها گزارش کردند به نظر آمد که گلزن هلندی ظاهرا قصد بازگشت به ایران را ندارد. حتی خبرهایی هم انتشار یافت که او در مسیر رفتن به تیم اسپارتارتردام کشورش قدم برمی دارد.

همین اخبار بود که باعث شد در هلند برخی از رسانه هاجویای آخرین وضعیتش برای حضور در تیم هلندی شوند.


اما «جرارد نیکامپ» مدیر فنی اسپارترا در مصاحبه با RTV از پاسخگویی به انتقال احتمالی مهاجم ماه‌های اخیر پرسپولیسی‌ها طفره رفت و با لحنی توام با شوخی حرف‌های زد که مشخص نشد تیمش گلزن پرسپولیس را می‌گیرد یا خیر.

او گفت:لوکودیا را بگیریم؟ من همین حالا کاستیل را از دست داده ام. اجازه دهید. ما امروز بعد از ظهر جشن کریسمس را برگزار می‌کنیم و حتی دنبال یک خواننده هم می‌گردیم. بله… می‌دانم که یورگن (لوکادیا) می‌تواند خوب کار کند.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=2577

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.