تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

پیش بازی دیدارهای پرسپولیس – الاهلی و استقلال – الغرافه؛ پیروزی یا شکست؟

  • کد خبر : 61365
  • 26 شهریور 1403 - 17:40
پیش بازی دیدارهای پرسپولیس – الاهلی و استقلال – الغرافه؛ پیروزی یا شکست؟
جواد نکونام حمایت مدیران را دریافت کرده اما خوب می‌داند که نتیجه نگرفتن در اولین بازی آسیایی فصل آبی‌ها می‌تواند دوباره همه‌ چیز را برگرداند؛ با این حال فعلا فقط باید با تمرکز و نظم به فکر اولین ۳ امتیاز خانگی بود. پرسپولیس با هدایت گاریدو در اولین گام آسیایی باید به مصاف الاهلی پر ستاره در جده برود.

مجله خبری «صبح من»: رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از امروز رسما آغاز خواهد شد و پرسپولیس و استقلال به ترتیب به مصاف الاهلی و الغرافه می‌روند. به همین بهانه، پیش بازی این دیدارها را در ادامه برای شما قرار دادیم.

بعد از چند سال آبی‌ها دوباره به آسیا بازگشته‌اند؛ رقابت‌هایی که این بار با فرمتی جدید برگزار می‌شود. استقلال در بازی‌های آسیایی کلاس و تصویر دیگری دارد و این اصل نمی‌تواند برای هیچکس قابل کتمان باشد؛ حتی اگر با استقلال فعلی با فرم نه‌چندان خوب مواجه باشیم می‌دانیم که بحث رقابت‌های آسیایی متفاوت است. شاگردان جواد نکونام فردا در شرایطی میزبان الغرافه هستند که دو بازی اخیر خود در لیگ‌ برتر را پیروز نشده‌اند. با این‌حال آبی‌ها می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز حیاتی خانگی شروع ایده‌آلی در اولین ورژن معتبرترین رقابت‌های آسیایی داشته باشند؛ رقابت‌هایی که از فرمت‌های قبلی آن ۲ عدد در ویترین افتخارات خود دارند. از طرفی الغرافه هم اصلاً حریف دست و پا بسته‌ای نیست و با ستارگانی نظیر خوسلو، رودریگو مورنو و فرجانی ساسی می‌آید که دست پر از زمین خارج شود.

الاهلی عربستان با بهره بردن از ستاره هایی اروپایی نظیر روبرتو فیرمینو، فرانک کسیه، ادوارد مندی، ایوان تونی، ریاض محرز و … با سرمربیگری ماتیاس یایسله میزبان پرسپولیس ایران است و امیدوار است با استفاده از امتیاز میزبانی، بتواند لیگ نخبگان آسیا را با پیروزی شروع کند. پرسپولیس ایران هم با سرمربی جدید خود، خوان کارلوس گاریدو هفته به هفته بهتر شده و برخلاف الاهلی عربستان که با النصر یک بازی را انجام داد، در این هفته لیگ برتر استراحت کرده تا آماده جدال حساس در جده باشد. باید دید دو تیم امتیازات را تقسیم می کنند یا اولین سه امتیاز لیگ نخبگان را دشت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=61365

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.