تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
1

مس رفسنجان در آستانه سقوط

  • کد خبر : 52220
  • 22 خرداد 1403 - 14:40
مس رفسنجان در آستانه سقوط
پرونده فساد فوتبال در این روزها همچنان داغ است و هر روز پای افراد جدیدی به این پرونده باز می‌شود. اما در تازه ترین اتفاق رخ داده در این پرونده احتمال سقوط مس رفسنجان به دسته پایین‌تر وجود دارد و اگر این تیم سقوط کند، فجرسپاسی یا پیکان جایگزین این تیم در لیگ برتر می‌شود.

«صبح من» با ورزش: ماجرای پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان هر روز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند؛ بعد از بازداشت سه تن از مسئولان فدراسیون فوتبال حالا زمزمه‌هایی درباره احتمال تغییر در نتایج برخی مسابقات سال‌های گذشته نیز شنیده می‌شود.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال طی نامه‌ای از رئیس دادگستری استان کرمان خواست که موارد مربوط به فساد رخ داده در پرونده مس رفسنجان درباره تعداد مسابقات، چگونی اتفاقات رخ داده و نحوه تبانی به صورت مشخص به اطلاع فدارسیون برسد.

گفته می‌شود علت این موضوع، بررسی تعداد امتیازات کسب شده توسط مس رفسنجان است تا بدین ترتیب فدراسیون با آگاهی بیشتری ماجرا را پیگیری کند.

از جمله مواردی که مطرح شده، احتمال سقوط مس رفسنجان به دسته پایین‌تر است و در صورتی که به رکن قضایی فدراسیون این موضوع اثبات شود ممکن است مس به دسته پایین‌تر سقوط کند.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=52220

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.