تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
7
شرمندگی تا کی دختر؟ ـ بخش بیست و سوم

راهکار رهایی از غرق شدن چیست؟

  • کد خبر : 51596
  • 21 خرداد 1403 - 11:00
راهکار رهایی از غرق شدن چیست؟
صدها روش گوناگون هستند که می‌توانند شنا کردن را به شما آموزش دهند ولی غرق شدن فقط یک راه ساده دارد. کافی است از همان ابتدای کار، عدم تمایل خود را به غرق شدن اثبات کنید.

من اگر از کمک‌ها و حمایت‌های دیگران بهره‌مند نمی‌شدم، نمی‌توانستم یک دهم کارهای فعلی‌ام را انجام دهم. اگر به نظر شما این میزان کمک کاری، غیرضروری است، خب دوستان من، هیچ نیازی نیست که شما مثل من سر خودتان را با فعالیت‌های زیاد شلوغ کنید اما از شما خواهش می‌کنم به خودتان یاد بدهید که در صورت لزوم، دستانتان را برای دریافت کمک بالا ببرید و بپذیرید که به تنهایی از عهده‌ی همه‌ی کارها برنمی‌آیید!

هیچ ضرورتی ندارد که حتما در موقعیت مالی خاصی باشید تا از دیگران کمک بخواهید، می‌توانید از دوستان یا شریک زندگی خود کمک بگیرید. همچنین نباید حتما در موقعیت عاطفی خاصی باشید تا به کمک دیگران احتیاج داشته باشید.

شما باید به این درک از زندگی برسید که اگر در مسیر رسیدن به اهداف مورد علاقه‌ی خود هستید، نیازی نیست که آن را به تنهایی طی کنید.

مخلص کلام این است که هر زمان برای درخواست کمک و از عهده برنیامدن مسئولیت‌های زندگی‌تان به مشکل برخورد کردید، باید در مورد خودتان و اهدافتان تعمق کنید تا ببینید که برای رسیدن به سطوح بالاتر، به چه چیزهایی نیاز دارید.

اگر مشکل شما، تعهد زمانی است و احساس می‌کنید زمان کافی برای انجام کارهایتان ندارید، احتمالا باید روی کمک دیگران حساب باز کنید.

اگر دغدغه‌های شما نداشتن اطلاعات کافی در زمینه‌ی مورد نظر است، پس باید از کسی بخواهید به شما آموزش‌های لازم را بدهد.

اگر به تبلیغات بیشتر نیاز دارید، می‌توانید از مشتریان فعلی خود بخواهید که در صورت تمایل، به شما کمک کنند تا شهرت بیشتری را کسب کنید.

زمانی شنیدم بیشتر افرادی که در اثر گیر کردن غذا در گلویشان خفه شده‌اند، فردی را در کنار خود داشته‌اند که می‌توانسته جان آنها را نجات دهد. این واقعیت دردناکی است.

ماجرا از این قرار است که آنها دور یک میز نشسته‌اند و با گروهی از افراد، مشغول خوردن غذا هستند اما وقتی احساس خفگی به آنها دست می‌دهد، خجالت می‌کشند که بگویند یک نفر ما را نجات دهد!

ناگزیر از صندلی بلند می‌شوند و وقتی دوستانشان می‌پرسند که آیا حالشان خوب است و یا کمک می‌خواهند، از کمک خواستن، امتناع می‌کنند، انگار که همه چیز عالی پیش می‌رود.

آنها به اتاق دیگری می‌روند تا با مشکلاتشان، موجب ناراحتی بقیه نشوند تا زمانی که تنها نشوند و واقعا در حال خفگی نباشند، متوجه نمی‌شوند که به کمک دیگران نیاز دارند اما دیگر خیلی دیر شده است.

دوستان عزیزم. مشکلات و کشمکش‌های شما نشانگر ضعف شما نیست. آنها اقتضای انسان بودن شماست.

بی‌تجرگی شما نشانه‌ی عدم موفقیت شما نیست، تنها به این معناست که هنوز به آنچه که باید می‌رسیدید، نرسیده‌اید. دست از تظاهر کردن بردارید. وانمود کردن را کنار بگذارید. رنج و سختی در سکوت را متوقف کنید. خودتان را فدا نکنید. سعی نکنید همه‌ی کارها را به تنهایی انجام دهید که با هم پیامدهای تلخ آن را بچشید. زمان خود را صرف فعالیت‌هایی نکنید که از آنها متنفر هستید و برای کارهای شخصی و مورد علاقه‌ی خود، برنامه‌ریزی کنید.

دوستان من. به هنگام ضرورت، دستتان را بالا بگیرید و از دیگران کمک بخواهید. هیچ اهمیتی به قضاوت‌های دیگران در این مورد ندهید.

صدها روش گوناگون هستند که می‌توانند شنا کردن را به شما آموزش دهند ولی غرق شدن فقط یک راه ساده دارد. کافی است از همان ابتدای کار، عدم تمایل خود را به غرق شدن اثبات کنید.

ریچل در بخش بعدی به این بحث می‌پردازد که چگونه باید پایه و اساس موفقیت را ساخت.

تهیه، تخلیص و تنظیم: مجله‌ی خبری «صبح من»

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=51596
  • نویسنده : ریچل هالیس
  • منبع : شرمندگی تا کی دختر؟
  • 81 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.