تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
2

حماس اعلام کرد۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار دارد

  • کد خبر : 46171
  • 05 اردیبهشت 1403 - 11:20
حماس اعلام کرد۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار دارد
جنبش حماس به تنهایی حدود ۳۰ ژنرال و افسر عالی رتبه اسرائیلی را در اختیار دارد که روز هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) از مقرهای نظامی و برخی مقرهای امنیتی حساس به اسارت گرفته شده‌اند. این اسیران در مکان‌هایی با حفاظت شدید و به دور از دسترس نظامیان اشغالگر نگهداری می‌شوند و دسترسی به آنها در هر شرایطی غیر ممکن است.

«صبح من» با سیاست بین‌الملل: یکی از اعضای ارشد حماس اعلام کرد که این جنبش ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار دارد.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، این مقام مسئول که نامش فاش نشده است در گفت وگو با «العربی الجدید» افزود: نمی‌توانیم شمار اسیران زنده اسرائیلی را اعلام کنیم ولی تعداد آنها بسیار بیشتر از آماری است که در رسانه‌های اسرائیلی اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: جنبش حماس به تنهایی حدود ۳۰ ژنرال و افسر عالی رتبه اسرائیلی را در اختیار دارد که روز هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) از مقرهای نظامی و برخی مقرهای امنیتی حساس به اسارت گرفته شده‌اند.

این عضو ارشد حماس در ادامه، گفت: این اسیران در مکان‌هایی با حفاظت شدید و به دور از دسترس نظامیان اشغالگر نگهداری می‌شوند و دسترسی به آنها در هر شرایطی غیر ممکن است.

وی اظهار کرد: بنیامین نتانیاهو و وزیران کابینه‌اش از ترس واکنش صهیونیست‌ها و برافروخته شدن آتش خشم نظامیان، اطلاعات اسیران خود را اعلام نمی‌کنند.

این مقام برجسته حماس، افزود: تنها راه آزادسازی اسیران اسرائیلی، مذاکرات جدی است که به آتش بس کامل و بازسازی نوار غزه منجر شود. از نشانه‌های شکست این رژیم عملیات مجدد در شمال و مرکز نوار غزه است. این عملیات پس از آن اعلام پاکسازی این مناطق مجدد شروع شد.

این عضو حماس در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت مقاومت خوب است و در میدان به طور منظم عمل می‌کند. همچنین یحیی السنوار رهبر جنبش حماس در نوار غزه و نه در تونل‌ها بلکه در میدان به فرماندهی خود ادامه می دهد. ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره حضور وی در مخفیگاه‌های زیر زمینی دروغ و برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در دستیابی به اهداف تجاوز به نوار غزه است.

وی افزود: السنوار به مناطق درگیری سرکشی و با رزمندگان دیدار می‌کند و اوضاع مقاومت در نوار غزه را به اطلاع سران جنبش در داخل و خارج نوار غزه می‌رساند.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=46171

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.