تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
4

آمار عجیب تلفات تصادف‌ در سفرهای نوروزی

  • کد خبر : 42621
  • 05 فروردین 1403 - 10:40
آمار عجیب تلفات تصادف‌ در سفرهای نوروزی
متاسفانه تا صبح ۴ فروردین ماه ۳۷۳ نفر در اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داده‌اند. متأسفانه حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نیز مجروح شده اند.

«صبح من» با حوادث: سرهنگ «سیاوش محبی» جانشین پلیس راه راهور فراجا در مورد آخرین وضعیت راه‌ها و نگرانی از تصادف‌ در سفرهای نوروزی اظهار کرد: شروع مرحله دوم سفرهای نوروزی آغاز شده است. همزمان بازگشت مسافران نیمه اول سفرهای نوروزی را هم داریم. به همین دلیل در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور بخصوص استان‌های زیارتی و سیاحتی و استان‌های شمالی از ترافیک پرحجمی به صورت رفت و برگشت برخوردار هستند. 

به گزارش مجله خبری «صبح من»، جانشین پلیس راه راهور فراجا در ادامه عنوان کرد: امروز محدودیت‌هایی نیز در نظر گرفته شده است. در محورهای آزادراه تهران-شمال و چالوس هم در مسیر رفت و هم در برگشت ترافیک پرحجم است و هنوز محدودیتی اعمال نشده، ولی احتمال دارد بعد از ظهر امروز محدویت شمال به جنوب محور چالوس و آزادراه تهران – شمال را اجرا کنیم. 

سرهنگ محبی اضافه کرد: توصیه می‌شود هموطنان و رانندگان قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند. دو تا سه برابر زمان عادی برای بازگشت وقت در نظر بگیرند و شتابی برای رسیدن به مقصد نداشته باشند. همچنین ابتدای روشنایی روز بازگشت داشته باشند و برگشت از سفر را به ساعات پایانی شب که ساعات خستگی افراد است موکول نکنند. 

وی در مورد آمار تصادف‌ در سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: متاسفانه تا صبح ۴ فروردین ماه ۳۷۳ نفر در اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داده‌اند. متأسفانه حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نیز مجروح شده اند.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=42621

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.