تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
2

کمک بشردوستانه یا ضد بشر!

  • کد خبر : 40801
  • 19 اسفند 1402 - 9:20
کمک بشردوستانه یا ضد بشر!
وزارت دفاع آمریکا روز جمعه کشته شدن غیرنظامیان در عملیات ارسال کمک های بشردوستانه با چتر نجات به نوار غزه را رد کرد.

«صبح من» با سیاست بین‌الملل: وزارت دفاع آمریکا روز جمعه کشته شدن غیرنظامیان در عملیات ارسال کمک های بشردوستانه با چتر نجات به نوار غزه را رد کرد.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، پاتریک رایدر سخنگوی پنتاگون در نشست خبری خود مدعی شد که گزارشها درباره کشته شدن غیرنظامیان در عملیات پرتاب کمک های غذایی به مردم غزه درست نیست و ما تاکید می‌کنیم که همه بسته‌های غذایی که با چتر نجات برای مردم غزه ارسال شده به سلامت روی زمین در مناطق هدف فرود آمده‌اند.

براساس گزارش شبکه سی ان ان، به گفته شاهدان عینی در غزه از جمله یک پزشک، دست کم ۵ نفر به خاطر باز نشدن چتر نجات یکی از بسته‌های ارسالی و سقوط محتویان آن در یک منطقه مسکونی کشته و گزارش شده ۱۰ نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.

سی ان ان می‌گوید در ویدئویی که از پرتاب این کمک ها به دستش رسیده دیده می‌شود که به خاطر خراب بودن چتر نجات، یکی از این پالت‌ها روی هوا متلاشی شده و پالت و محتویات آن با سرعت زیاد در یک منطقه مسکونی سقوط کرده و همزنان با برخورد آن به ساختمان ها صدهای زیادی نیز شنیده شده است.

در کنار این خبر خوب است از واشنگتن پست خبری کوتاه بخوانیم: «کاخ سفید از زمان آغاز جنگ غزه، بیش از ۱۰۰ محموله تسلیحاتی محرمانه به اسرائیل فرستاده است.»

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=40801

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.