تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
2

(عکس) نمایی از شدت انفجار خرابکارانه در خط لوله گاز بروجن-شهرکرد

  • کد خبر : 38424
  • 25 بهمن 1402 - 12:21
(عکس) نمایی از شدت انفجار خرابکارانه در خط لوله گاز بروجن-شهرکرد
بامداد امروز چهارشنبه صدای انفجار مهیبی در بروجن در استان چهارمحال و بختیاری به گوش رسید که باعث وحشت مردم شد. گفته می‌شود صدای این انفجار به حدی بوده که در مناطق اطراف بروجن از جمله بلداجی و گندمان هم شنیده شده است.

«صبح من» با اخبار روز: سعید عقلی مدیر مرکز راهبری شبکه گاز با بیان اینکه انفجار خرابکارانه در خط لوله بروجن-شهرکرد خسارت جانی نداشت، گفت: در حال حاضر در تامین گاز شهرها و روستاها مشکلی وجود ندارد و مشکلات ایجاد شده در چند روستای نزدیک به محل حادثه به زودی برطرف می‌شود.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، بامداد امروز چهارشنبه صدای انفجار مهیبی در بروجن در استان چهارمحال و بختیاری به گوش رسید که باعث وحشت مردم شد. گفته می‌شود صدای این انفجار به حدی بوده که در مناطق اطراف بروجن از جمله بلداجی و گندمان هم شنیده شده است.

در پی شنیده شدن این صدا، فتاح کرمی، فرماندار شهرستان بروجن، از احتمال وقوع انفجار در خط لوله گاز فشار قوی سراسری در گردنه حلوایی این شهرستان خبر داد و سپس تایید کرد که «این خط لوله گاز که جزء خطوط سراسری گاز کشور است، دچار حریق و انفجار شده است.»

وی با اشاره به قطع گاز این خط سراسری اظهار داشت: «تا زمانی که گاز باقیمانده در لوله‌ها موجود است، آتش شعله‌ور خواهد بود.»

کرمی اضافه کرد: «محور ارتباطی بروجن به لردگان و خوزستان در مجاورت این خط لوله بسته شده و تیم‌های امداد و نجات و آتش‌نشانی در محل مستقر هستند.»

طبق گفته فرمانده آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بروجن و همچنین مدیر مرکز راهبری (دیسپچینگ) شبکه گاز، حادثه انفجار خط لوله گاز سراسری بروجن – شهرکرد خوشبختانه خسارات جانی به همراه نداشت.

تصویری از نمای متفاوت از شدت انفجار خط لوله گاز از فراز آسمان از داخل هواپیما را مشاهده کنید.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=38424

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.