تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
7

(ویدئو) مداحی حاج مهدی رسولی در پاسخ به هتک حرمت قرآن

  • کد خبر : 21089
  • 31 تیر 1402 - 10:35
(ویدئو) مداحی حاج مهدی رسولی در پاسخ به هتک حرمت قرآن
مهدی رسولی مداح کشورمان در هیأت ثارالله زنجان، قرآن به دست گرفت و بر سرگذاشته بود و این نوحه را به مستمعان خود داد و در خلالش آیاتی از قرآن هم تلاوت شد

مجله‌ی خبری «صبح من»: مهدی رسولی، مداح سرشناس کشورمان، شب گذشته در هیأت‌ خود با نوحه‌خوانی، اهانت به قرآن را محکوم کردند.

مهدی رسولی مداح کشورمان در هیأت ثارالله زنجان، قرآن به دست گرفت و بر سرگذاشته بود و این نوحه را به مستمعان خود داد و در خلالش آیاتی از قرآن هم تلاوت شد:

هر آن که توهین می‌کند به قرآن/ بترسد از فریاد هر مسلمان
به قول تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ/ بترسد از این خشم و این غضب

فیلم این بخش از مراسم را ببینید:

بر سر قرآن با هیچ کس شوخی نداریم

مهدی رسولی در فضای مجازی در این خصوص نوشته بود: «دلمان برایشان می‌سوزد که تاکنون «لا تقنطوا من رحمه الله» را نشنیده‌اند و از آیات دوست‌داشتنی قرآن محروم بوده‌اند. قرآن می‌خواست قلب آن‌ها را ناز کند؛ اما آن‌ها دستش را سوزاندند. قرآن می‌خواست آن‌ها را به آسمان برساند؛ ولی آن‌ها زمینش زدند. قرآن می‌خواست راه نشان‌شان دهد؛ لکن آن‌ها به بیراهه رفتند.

آری دلمان می‌سوزد؛ ولی قرار نیست دلسوزی ما، فشار دندان‌های خشممان بر روی هم را کم کند. دلمان می‌سوزد؛ ولی با هیچ کس بر سر قرآن شوخی نداریم. قرآن همان‌قدر که کتاب بشارت است، کتاب انذار هم هست. قرآن همان جور که آیات ثواب دارد، آیات عذاب هم دارد. دلمان می‌سوزد؛ اما بر سر قرآن با هیچ کس شوخی نداریم. هر کس به کتاب خدا جسارت کند، پاسخِ حسینی و اباالفضلی خواهد دید.»

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=21089

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.