تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
4

ساخت یک دسته گل زیبا با نمد

  • کد خبر : 15779
  • 02 خرداد 1402 - 15:51
ساخت یک دسته گل زیبا با نمد
کاردستی با نمد از محبوب ترین کاردستی بین افراد هستند. اگر میخواهید با یک دسته گل شاداب دوست خود را خوشحال کنید همراه صبح من باشید.

 «صبح من» با هنر: کاردستی با نمد از محبوب ترین کاردستی بین افراد هستند. اگر میخواهید با یک دسته گل شاداب دوست خود را خوشحال کنید همراه صبح من باشید.

مرحله ۱

برای درست کردن گل رز نمدی، یک مارپیچ با لبه موج دار ببرید. اگر در این کار تازه کار هستید، ممکن است بخواهید آن را با یک خودکار روی نمد بکشید، اما واقعاً انجام دست آزاد خیلی سخت نیست. تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که مارپیچ را خیلی ضخیم نکنید. شما همچنین می توانید مانند این آموزش گل رز نمدی، فقط یک مارپیچ صاف برای یک گل رز با ظاهری متفاوت برش دهید.

مرحله ۲

هنگامی که مارپیچ را برش دادید، از انتهای بیرونی شروع کنید و ابتدا آن را محکم بغلتانید. سپس، همانطور که به بخش‌های بیرونی می‌رسید، شل بیشتری بغلتانید تا ظاهری از گلبرگ باز ایجاد کنید. از یک چسب حرارتی در قسمت زیرین آن استفاده کنید تا آن را در جای خود محکم کنید.

مرحله ۳

یک تکه کوچک نمد سبز برای قسمت زیرین گل برش دهید. یک شکاف کوچک در مرکز برش دهید و سپس آن را به پایین گل بچسبانید. کمی چسب حرارتی داخل شکاف قرار دهید و ساقه را در جای خود بلغزانید.

مرحله ۴

برای ساختن نوع دیگری از گل رز نمدی، با استفاده از ته یک قوطی کوچک به عنوان الگو، شش دایره نمد برش دهید. حتماً داخل علامت ها را برش دهید تا جوهر روی گل نهایی ظاهر نشود. اگر از یک خودکار جوهر ناپدید شده استفاده می کنید، نیازی نیست که مراقب باشید.

مرحله ۵

یک نوار کوچک از چسب حرارتی را در مرکز دایره نمدی قرار دهید و آن را از وسط تا کنید. یک نقطه کوچک دیگر از چسب را در مرکز لبه تا شده قرار دهید و دوباره آن را از وسط تا کنید. این کار را تا پنج دایره برای ایجاد گلبرگ ادامه دهید.

مرحله ۶

با استفاده از یک تفنگ چسب حرارتی، چهار گلبرگ را روی دایره نمدی صاف وصل کنید. سپس گلبرگ پنجم را در مرکز وصل کنید.

مرحله ۷

از یک تفنگ چسب حرارتی برای چسباندن ساقه استفاده کنید.

مرحله ۸

برای درست کردن شقایق نمدی، نه یا ۱۰ گلبرگ را ببرید. از یک تکه مقوا برای ایجاد الگوی گلبرگ استفاده کنید. گلبرگ ها را روی نمد بکشید و برش دهید. اگر از خودکار جوهر ناپدید کننده استفاده نمی کنید، حتماً داخل علامت ها را برش دهید تا روی گل نهایی ظاهر نشوند.

مرحله ۹

با پوشاندن یک مهره چوبی کوچک با یک دایره نمدی کوچک، مرکز گل را ایجاد کنید. از یک تفنگ چسب حرارتی برای چسباندن نمد به مهره استفاده کنید. سپس سیم ساقه را به پایین بچسبانید.

مرحله ۱۰

یک تکه نمد ۱×۳ اینچی را برش دهید. شکاف های باریک را در سمت بلند تقریبا تا لبه بالایی برش دهید. این قطعه را دور مرکز توپ نمدی بپیچید و در جای خود چسب حرارتی بزنید.

مرحله ۱۱

سپس با قرار دادن یک نوار چسب حرارتی روی لبه مستقیم گلبرگ و چسباندن دور قسمت مرکزی، چهار گلبرگ را روی لایه اول بچسبانید. به همین ترتیب پنج یا شش گلبرگ در اطراف لایه بیرونی اضافه کنید.

مرحله ۱۲

یک تکه کوچک نمد سبز برای قسمت پایین گل ببرید. یک شکاف کوچک در مرکز برش دهید. این قطعه را به ته گل بچسبانید، ساقه را بلغزانید و در جای خود بچسبانید.

هنرمندانه این شکوفه های فوق العاده را در یک گلدان یا ظرف زیبا بچینید و ماه ها از آنها لذت ببرید.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=15779

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.