تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
1

آموزش ساخت پاف کنار مبلی با بطری های پلاستیکی

  • کد خبر : 62600
  • 15 مهر 1403 - 15:00
آموزش ساخت پاف کنار مبلی با بطری های پلاستیکی
ایده ساخت پاف مبل با بطری پلاستیکی بسیار ارزان، ساده و جذاب می‌باشد و حتی کودکان هم می‌توانند به راحتی این کاردستی کاربردی را بسازند. با ما در سایت مجله خبری صبح من همراه باشید.

«صبح من» با هنر در خانه: شما میتوانید با تکنیک های ابتکارآمیز و مقداری مهارت، کاردستی های شیک و مناسبی را برای خود‌ و دوستانتان بسازید که ما در این مطلب ساخت مبل با بطری پلاستیکی، یک کاردستی زیبا‌ و فوق العاده را آموزش میدهیم. ایده ساخت پاف مبل با بطری پلاستیکی بسیار ارزان، ساده و جذاب می‌باشد و حتی کودکان هم می‌توانند به راحتی این کاردستی کاربردی را بسازند. با ما در سایت مجله خبری صبح من همراه باشید.

لوازم مورد نیاز

  • ۳۲ عدد بطری ۱٫۵ لیتری خالی نوشابه و یا آب
  • تیغ موکت بر
  • مقداری پارچه
  • چسب شیشه ای نواری پهن

طریقه ساخت

مرحله اول

برای شروع ساخت پاف مبل با بطری پلاستیکی بطری‌ های‌ نوشیدنی را کاملا تمیز کرده و در جایی ثابت‌ قرار دهید تا خشک گردد. تعداد‌ آن ارتباط به مذاق شما دارد‌ که بخواهید مبلمان خود‌ را دو نفره یا تک نفره درست‌ کنید.

بیشتر بخوانید:

مرحله دوم

بخش بالای بطری را با تیغ موکت بر برش بزنید و بخش دوم را از قسمت سر، درون یک بطری دیگر فرو کنید و قسمت برش خورده را با چسب شیشه ای نواری محدود کنید. همه بطری ها را به اینروش درون یکدیگر فرو کنید تا در جمع ۱۶ بطری پلاستیکی به دست آورید.

آموزش ساخت پاف
مرحله سوم

روی سطح صاف همه بطری ها را در ۴ ردیف ۴ تایی قرار دهید. آنگاه به وسیله چسب نواری پهن آنها را به هم متصل کنید تا کاملا محکم پیش هم بایستند و چند دور چسب را دور بطری ها بچسبانید.

آموزش ساخت پاف

بیشتر بخوانید:

مرحله چهارم

برای این که محل نشستن نرم باشد بهتر می‌باشد مقداری پنبه یا اسفنج را درون پارچه ای قرار دهید و آن را روی سطح بطری ها بگذارید.آنگاه با پارچه رنگی روکشی برای پاف خود درست نمایید و روی بطری ها را بپوشانید. این عمل هم به سلیقه شما بستگی دارد که بخواهید همه بطری ها پوشیده شوند یا شبیه تصویر پارچه را تا نیمه بکشید.

آموزش ساخت پاف
آموزش ساخت پاف

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=62600

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.