تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

(تصاویر) معماری زیبا و متفاوت یک مدرسه در بسطام

  • کد خبر : 61115
  • 24 شهریور 1403 - 15:00
(تصاویر) معماری زیبا و متفاوت یک مدرسه در بسطام
به تازگی مدرسه‌ای در شهر بسطام افتتاح شده است و معماری جذاب و جالب این مدرسه مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

«صبح من» با چیدمان: به تازگی مدرسه‌ای در شهر بسطام افتتاح شده است و معماری جذاب و جالب این مدرسه مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، معماری بیرونی مدرسه با استفاده از آجرهای ساده و طبیعی، الهام‌بخش معماری سنتی ایرانی است، اما در عین حال با استفاده از خطوط ساده و اشکال هندسی، حس مدرن و مینیمالیستی به فضا داده است. دیوارهای آجری در مقابل آسمان آبی و فضای باز، ترکیبی زیبا از طبیعت و معماری را به نمایش می‌گذارد. باغچه‌های کوچک با گل‌های زیبا و طراحی مناسب فضاهای بیرونی، به همراه محوطه‌ای باز برای فعالیت‌های دانش‌آموزی، محیطی آرام و دل‌پذیر را برای تعاملات اجتماعی و آموزشی فراهم کرده است.

این نوع معماری و دکوراسیون نشان‌دهنده رویکردی است که به نیازهای روان‌شناختی و آموزشی دانش‌آموزان اهمیت می‌دهد و تلاش می‌کند تا فضایی متعادل میان یادگیری و آرامش فراهم آورد.

دکوراسیون داخلی کلاس درس، با رنگ‌های شاد و جذاب و با استفاده از عناصر تزئینی مانند بالن‌های رنگی بر دیوارها، فضایی خلاقانه و دوستانه برای دانش‌آموزان ایجاد کرده است. استفاده از چیدمان میز و صندلی‌ها به صورت انفرادی، به شیوه‌ای مدرن و کاربردی طراحی شده که به بهبود تمرکز و یادگیری کمک می‌کند. پنجره‌های بزرگ و نور طبیعی که از آنها وارد می‌شود، حس سرزندگی به فضای داخلی می‌بخشد.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=61115

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.