تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

حمله به فرودگاه بغداد در آستانه سفر رئیس جمهور ایران، مشکوک است

  • کد خبر : 60888
  • 21 شهریور 1403 - 9:40
حمله به فرودگاه بغداد در آستانه سفر رئیس جمهور ایران، مشکوک است
سخنگوی نظامی گروه مقاومت کتائب حزب‌الله عراق گفت: حمله به پایگاه اشغالگران آمریکایی در فرودگاه بین‌المللی بغداد مشکوک است... برای ادامه خبر با ما همراه شوید.

«صبح من» با سیاست بین‌الملل: سخنگوی نظامی گروه مقاومت کتائب حزب‌الله عراق گفت: حمله به پایگاه اشغالگران آمریکایی در فرودگاه بین‌المللی بغداد مشکوک است.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، حمله پهپادی بامداد چهارشنبه به پایگاه اشغالگران آمریکایی در فرودگاه بین‌المللی بغداد، با واکنش گروه مقاومت «کتائب حزب‌الله عراق همراه شد.«جعفر الحسینی» سخنگوی نظامی کتائب حزب‌الله در بیانیه‌ای ضمن مشکوک توصیف کردن این حمله، هدف آن را برهم زدن سفر «مسعود پزشکیان» ریاست جمهوری اسلامی ایران به عراق در روز چهارشنبه تحلیل کرد.

شبکه «المیادین» به نقل از الحسینی گزارش داد: «هدف قراردادن فرودگاه بغداد توسط دست‌های مشکوک انجام شد که هدف آن برهم زدن سفر رئیس‌جمهور ایران به بغداد است و از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم عاملان این حمله را شناسایی کنند».

ساعتی پیش بود که منابع امنیتی از منفجرشدن یک هواپیمای بدون سرنشین در مجاورت پایگاه آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد خبر داده بودند. یک منبع امنیتی نیز به المیادین گفت: «علت انفجار در پایگاه نظامی آمریکا در بغداد هنوز مشخص نشده، اینکه این انفجار ناشی از حمله پهپادی بوده یا شلیک موشک».

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=60888

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.