تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
9

کاربردهای جالب چوب بستنی

  • کد خبر : 10005
  • 17 شهریور 1403 - 17:00
کاربردهای جالب چوب بستنی
چوب بستنی یکی از آن قلامی است که می تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد و شما را شگفت زه کند. در این مطلب به شما می آموزیم چگونه می توانید از چوب بستنی به بهترین نحو استفاده کنید.

«صبح من» با زندگی: چوب بستنی یکی از آن قلامی است که می تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد و شما را شگفت زه کند. در این مطلب به شما می آموزیم چگونه می توانید از چوب بستنی به بهترین نحو استفاده کنید.

۱٫ به جای کارد از آنها استفاده کنید

چوب های بستنی پخش کننده های عالی برای مربا و کره بادام زمینی هستند، به خصوص برای بچه های کوچکی که نمی توانند از چاقو استفاه کنند. چوب های تخت نیز به خوبی به عنوان قاشق برای بستنی، پودینگ و دیپ یا حتی بلغور جو دوسر عمل می کنند.  

۲٫ رنگ را هم بزنید

میله‌های بستنی برای هم زدن مقدار کمی رنگ مفید هستند، می توانید پس از خشک شدن، نام و مارک رنگ (و در صورت امکان شماره سازنده آن) را روی هر چوب بنویسید. آنها را تا زمانی که به آنها نیاز دارید در مکانی امن نگهداری کنید.

۳٫ آتش را با آنها را روشن کنید

راه‌های زیادی برای ایجاد آتش وجود دارد، اما یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها این است که چیزی خشک و قابل اشتعال بردارید و یک پوشش نازک از پارافین یا موم دیگر به آن بدهید. موم به راحتی روشن می شود و به زیبایی می سوزد . چوب بستنی ایده ی مناسبی برای ایجاد آتش اولیه است . آنها محکم تر هستند و طولانی تر از کبریت می سوزند، بنابراین به آتش شما نقطه شروع بهتری می دهند. 

۴٫ آتل موقت برای موقعیت اورژانسی

در حالت ایده آل، اگر زمانی انگشت یا پا را بشکنید یا به طور جدی دچار رگ به رگ شدن شدید، کمک پزشکی در نزدیکی شما خواهد بود. اگر اینطور نیست و تا رسیدن به اورژانس باید یک گزینه کمک اولیه پیدا کنید، چوب بستنی می تواند انتخاب خوبی باشد. از یکی برای آتل کردن انگشت کوچک یا انگشت پا استفاده کنید، یا دو تا را با چسب به هم بچسبانید تا از انگشت شست یا سبابه حمایت بهتری داشته باشید. آنها را به طول برش دهید – یا از کسی بخواهید این کار را برای شما انجام دهد، اگر آسیب شماست – و سپس آن را با نوار، گاز یا باند کشی بپیچید تا آن را در جای خود نگه دارید و انگشت آسیب دیده را بی حرکت کنید.

۵٫ پایه برای گوشی یا تبلت

گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها دستگاه‌های سرگرمی بسیار متنوعی هستند، اما گاهی نمیتوان آنها را مدان در دست خود نگه داشت.بنابراین به یه پایه نیاز دارید. ساختن پایه از چوب بستنی یا چوب دستی راه حلی آسان است. می توانید چندین طرح را به صورت آنلاین پیدا کنید، از انواع ساده سه پایه تا پلتفرم های پیچیده تر، و بیشتر آنها به یک مشت چوب و چند قطره چسب نیاز دارند.

۶٫ گیاهان یا تخت های باغ خود را نامگذاری کنید

چوب بستنی و اقوام آنها نیز در باغ مفید است. برای نامگذاری گیاهان ، نام هر رقم را روی چوب ها بنویسید و آنها را در گلدان های اولیه مناسب قرار دهید. این یک راه مفید برای تشخیص گیاهان مشابه است، به خصوص زمانی که آنها تازه جوانه زده اند و کمتر قابل تشخیص هستند. 

۷٫ خانه عروسکی بسازید

می توانید برای کودک خود و عروسکش یک خانه عروسکی بسازید یا حتی می توانید یک ساختار کامل، مانند یک خانه پرندگان، از چوب بستنی بسازید. چوب‌ها را روی هم بچسبانید و گوشه‌های آن را بچسبانید تا یک جعبه محکم بسازید. 

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=10005

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.