تاریخ : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 19 October , 2024
5

پرسپولیس به دنبال ترکاندن دو بمب: جهانبخش و مهاجم سابق میلان!

  • کد خبر : 60351
  • 12 شهریور 1403 - 17:40
پرسپولیس به دنبال ترکاندن دو بمب: جهانبخش و مهاجم سابق میلان!
پرسپولیس به دنبال این است که از تعطیلات فیفادی استفاده کند و یک وینگر ایرانی و یک وینگر خارجی یا برعکس جذب کند. به همین منظور سرخ‌ها امبایه نیانگ مهاجم سابق میلان و علیرضا جهانبخش را مدنظر خود قرار دادند...

«صبح من» با نقل‌وانتقالات: پرسپولیس به‌دنبال به خدمت گرفتن امبایه نیانگ، مهاجم سنگالی سابق میلان است.

به گزارش مجله خبری «صبح من»: مدیران پرسپولیس درحال مذاکره با این بازیکن هستند. این مهاجم ۲۹ ساله سنگالی سابقه بازی برای تیم‌های میلان، امپولی، آدانا دمیر اسپور، تورینو و الاهلی عربستان را در کارنامه خود دارد.

ارزش این بازیکن زیاد است و طبق ارزیابی سایت ترانسفر مارکت ۲٫۵ میلیون یورو ارزش دارد. مدیران پرسپولیس هنوز بر سر دستمزد این بازیکن با او توافق نکرده اند ولی مذاکرات با او همچنان در جریان است.

پرسپولیس می خواهد از فرصت فیفا دی استفاده کند و یک بازیکن خارجی را به خدمت بگیرد. باید دید آیا این بازیکن نیانگ است یا نه.

همچنین پرسپولیسی‌ها برای علیرضا جهانبخش تلاش می‌کنند.

مسابقات لیگ‌های مختلف اروپایی چند هفته‌ای است که شروع شده و با پایان یافتن پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم‌ها اکثرا اسکواد خود را بسته اند و تنها فرصت‌های جذاب بازار آزاد می‌تواند آن‌ها را مجاب به خریدهای دیگر کند. علیرضا جهانبخش شماره ۷ تیم ملی ایران که پس از اتمام قرارداد با فاینورد هلند همچنان بی تیم است، چند گزینه روی میز دارد اما برای او چندان چشم‌گیر نیستند زیرا جهانبخش می‌خواهد در ۵ لیگ معتبر اروپایی فوتبالش را ادامه دهد.

از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها که در جذب علی قلی زاده شکست خوردند، همچنان نگاهی به علیرضا جهانبخش دارند تا وی را به جای قلی‌ زاده به خدمت بگیرند. با وجود اینکه ماه گذشته علیرضا جهانبخش به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ رد داد اما بی تیم بودن این وینگر ۳۰ ساله باعث شده سرخ‌ها همچنان امیدوار باشند. شنیده‌ها حاکی از آن است که سرخ‌ها باز هم تماس‌هایی با جهانبخش برقرار کردند تا امکان جذب وی را بررسی کنند.

باید دید در روزهای آتی چه سرنوشتی برای علیرضا جهانبخش رقم خواهد خورد.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=60351

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.