تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
5

اختصاصی/ این ۳ ستاره خارجی، تا آخر هفته پرسپولیسی می‌شوند!

  • کد خبر : 56661
  • 03 مرداد 1403 - 12:30
اختصاصی/ این ۳ ستاره خارجی، تا آخر هفته پرسپولیسی می‌شوند!
پرسپولیس با جدایی عبدالکریم حسن و علیرضا بیرانوند در پست‌های دروازه‌بان و دفاع چپ ضعف دارد؛ همچنین سرخ‌ها به دنبال مهاجمی درجه یک هستند تا تیم خوبی را روانه فصل آینده کنند.

«صبح من» با ورزش: پرسپولیس با جدایی عبدالکریم حسن و علیرضا بیرانوند در پست‌های دروازه‌بان و دفاع چپ ضعف دارد؛ همچنین سرخ‌ها به دنبال مهاجمی درجه یک هستند تا تیم خوبی را روانه فصل آینده کنند.

به گزارش مجله خبری «صبح من»: شنیده‌ها حاکی از این است که سرخ‌ها برای پست دروازه‌بان، با دیویس ایپاسی کامرونی وارد مذاکره شده‌اند؛ این دروازه‌بان اصالت فرانسوی دارد و در رزومه او، بهترین بازیکن شدن در دیدار جام جهانی مقابل برزیل، و بازی در تیم‌هایی مثل ابها، رن، لوریان و… به‌چشم می‌خورد. مذاکرات با او به خوبی پیش‌رفته و او مانند دو بازیکنی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، تا آخر هفته پرسپولیسی خواهد شد.

پرسپولیس برای پست مهاجم نوک، با موسی مارگا مالیایی وارد مذاکره شده است؛ او هم مانند ایپاسی اصالت فرانسوی دارد و در رزومه او، بازی در شارجه، پورتو، آمیان، الهلال، ویتوریا گیمارش و… به چشم می‌خورد. مارگا به تیم‌های مطرحی مانند یوونتوس و رئال مادرید گل زده است. ستاره مالیایی با مهدی طارمی مهاجم اینتر هم در پورتو هم‌تیمی بوده است. مارگا هم تا پایان هفته مانند نفر آخر که در ادامه او را معرفی می‌کنیم، پرسپولیسی خواهد شد.

و در آخر، پرسپولیس برای پست دفاع چپ، با یحیی عطیه‌الله مراکشی وارد مذاکره شده است؛ در رزومه عطیه‎‌الله، بازی برای سوچی، ویداد، سافی و… را به چشم می‌خورد. عطیه‌الله در تیم شگفتی‌ساز مراکش به صورت فیکس در پست دفاع چپ به میدان می‌رفت و پاس‌گل زمینه‌ساز صعود تاریخی به نیمه نهایی آن‌ها مقابل پرتغال را به یوسف النصیری داد. او با تیم مراکش مقام چهارم جام جهانی را کسب کرد. عطیه‌الله هم مانند مارگا و ایپاسی تا پایان هفته پرسپولیسی خواهد شد.

مجله خبری «صبح من»، نه این اخبار را تایید و نه تکذیب می‌کند.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=56661
  • نویسنده : امیرعلی شعبانی
  • منبع : صبح من
  • 77 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.