تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
1

معرفی فولکس واگن ID.UNYX

  • کد خبر : 56411
  • 02 مرداد 1403 - 12:20
معرفی فولکس واگن ID.UNYX
کراس کوپه جدید فولکس محصولی بر مبنای کوپرا است که ۱۷ جولای به طور رسمی با قیمت ۲۸۹۰۰ تا ۳۴۴۰۰ دلار به بازار چین عرضه شده است. این خودرو در سه تیپ پرو، اولترا و مکس عرضه شده و دارای دو برد حرکتی متفاوت ۵۶۵ و ۶۲۱ کیلومتر است. برای آشنایی بیشتر با این خودرو با ما همراه شوید.

«صبح من» با خودرو: کمپانی فولکس واگن به تازگی کراس کوپه ای جدید و کاملاً برقی را به نام ID.UNYX به بازار چین عرضه کرده است.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، کراس کوپه جدید فولکس محصولی بر مبنای کوپرا است که ۱۷ جولای به طور رسمی با قیمت ۲۸۹۰۰ تا ۳۴۴۰۰ دلار به بازار چین عرضه شده است. این خودرو در سه تیپ پرو، اولترا و مکس عرضه شده و دارای دو برد حرکتی متفاوت ۵۶۵ و ۶۲۱ کیلومتر است.

نمای فولکس واگن آی دی اونیکس

فولکس ولگن ID.UNYX در نمای جلو شباهت بسیار زیادی به سری جدید محصولات کوپرا دارد. این خودرو در اصل همان کوپرا تاواسکان است که در بازار چین تحت برند فولکس عرضه می شود. نمای جلو شاهد چراغ های جذاب هستیم که چهره برافروخته ای به این بخش داده اند. سپر نسبت به تاواسکان ساده تر طراحی شده و لوگوی فولکس نیز بالای نوار پیوندی چراغ های جلو، جانمایی شده است.

نمای کناری حالت کوپه به خود گرفته است و بالاخره در نمای عقب هم چراغ ها به صورت به هم پیوسته طراحی شده اند و لوگوی فولکس نیز در مرکز نوار پیوندی چراغ ها به صورت نورانی قابل مشاهده است. سپر هم با طرحی کاملاً اسپرت و دیفیوزری بزرگ، با اجزای دیگر بدنه همخوانی بسیار مناسبی دارد.

این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۶۳، ۱۸۶۰ و ۱۶۱۰ میلی متر و فاصله محوری آن هم ۲۷۶۶ میلی متر است.

نمای فولکس واگن آی دی اونیکس

فضای کابین؛ مدرن و باکیفیت

در بخش داخلی هم شاهد سبک جدید طراحی خودروها هستیم. در این سبک دیگر مانیتور و کلاستر به هم پیوسته نیستند، بلکه یک کلاستر کوچک پشت فرمان و یک مانیتور شناور بسیار بزرگ در مرکز داشبورد خودنمایی می کنند. از جمله خودروسازانی که به این سبک روی آورده اند می توان به چری، بی وای دی، سرس و… اشاره کرد و فولکس نیز در محصولات برقی خود این نوع طراحی را پیروی می کند.

مانیتور آی دی اونیکس با حالتی راننده‌محور و به ابعاد ۱۵ اینچ در مرکز داشبورد تعبیه شده است و زیر آن دریچه های تهویه جانمایی شده اند. تریم داخلی نیز چرم و یک‌دست مشکی است. سیستم هدآپ دیسپلی، فرمان دی کات، سیستم کنترل پایداری و کشش، رادار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، رادار حرکت بین خطوط، پارک خودکار، خروج از پارک توسط ریموت خودرو، شارژر وایرلس، ۹ عدد ایربگ، آرم رست عقب، صندلی جلو برقی، اپل کارپلی و… از جمله امکانات ایمنی و رفاهی فولکس واگن ID.UNYX به حساب می آیند.

فضای کابین؛ مدرن و باکیفیت

مشخصات فنی

فولکس آی دی اونیکس بر مبنای پلت فرم MEB فولکس شکل گرفته است. این خودرو در دو نوع تک و دو موتور با سیستم جلو محرک و یا چهار چرخ محرک به بازار ارائه شده است. نسخه تک موتور دارای حداکثر قدرت ۲۲۸ اسب بخار و نمونه دو موتور دارای بیشینه قدرت ۳۳۵ اسب است. ظرفیت باتری این خودرو نیز ۸۲.۴ کیلووات ساعت است.

بیشتر بخوانید:

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=56411

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.