تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
1

(تصاویر) جالب‌ترین سلفی‌های جهان

  • کد خبر : 9069
  • 14 تیر 1403 - 10:30
(تصاویر) جالب‌ترین سلفی‌های جهان
براساس نظر روانشناسان دانشگاه بیرمنگام افرادی که تعداد قابل توجهی از این نوع تصاویر را در صفحه فیس‌بوک خود به اشتراک می‌گذارند نشان داد که در سطح پایینی ازنظر حمایت‌های اجتماعی و صمیمت قرار گرفته اند. همچنین این تحقیق نشان داد بخش عظیمی از عکس‌های افرادی که در سنین ۱۸ تا ۲۴ سال سن دارند از نوع سلفی بوده‌است.

«صبح من» با دانستنی ها: عکس های سلفی یکی از جدیدترین پدیده های دنیای تکنولوژی می باشد ، البته نمیشه گفت جدید ترین چون این تصاویر از اوایل قرن بیستم در سراسر جهان گرفته می شد ، اما امروزه با گسترش گوشی های هوشمند و دوربین های حرفه ای در این دستگاه های هوشمند باعث شده تصاویر سلفی بیشتر در شبکه های مجازی منتشر شود. در ادامه ابتدا تاریخچه کوتاهی از عکس سلفی بیان خواهیم کرد سپس جالبترین تصاویر سلفی در دنیای اینترنت را با هم به تماشا خواهیم نشست. با ما همراه باشید.

تاریخچه کوتاهی از عکس های سلفی

به گزارش صبح من، عکس های سلفی به عکس از خود معروف است ، این تصاویر معمولا توسط دوربین دوم گوشی های هوشمند یا با تغییر زاویه لنز دوربین های عکاسی به سمت خود گرفته می شود ، نکته کلیدی تصاویر سلفی انتشار این تصاویر در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک ، گوگل پلاس و اپلیکیشن های شبکه اجتماعی تصویر به اشتراک گذاشته می شود.

با گسترش این تصاویر حتی ابزار هایی توسط شرکت های مختلف برای گرفتن تصاویر سلفی ساخته شده که در بازار موجود می باشد نمونه ای از ابزار های گرفتن تصاویر سلفی را می تونید در تصویر زیر ببینید.

اما نکته های جالبی در مورد تصاویر سلفی توسط روانشناسان مطرح شده است ، براساس نظر روانشناسان دانشگاه بیرمنگام افرادی که تعداد قابل توجهی از این نوع تصاویر را در صفحه فیس‌بوک خود به اشتراک می‌گذارند نشان داد که در سطح پایینی ازنظر حمایت‌های اجتماعی و صمیمت قرار گرفته اند. همچنین این تحقیق نشان داد بخش عظیمی از عکس‌های افرادی که در سنین ۱۸ تا ۲۴ سال سن دارند از نوع سلفی بوده‌است.

در ادامه تصاویر سلفی برگزیده از دنیای اینترنت را برای شما عزیزان انتخاب کردیم امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد، اغلب این تصاویر از وب سایت های برتر جهان انتخاب شده هر تصویر به دلیل خاص بودنش در لیست جالبترین عکس های سلفی قرار گرفته است.

گردآوری و تنظیم: صبح من

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=9069

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.