تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
2

معرفی لیپ موتور C16 با قیمت پایه ۲۱ هزار دلار

  • کد خبر : 54604
  • 12 تیر 1403 - 12:20
معرفی لیپ موتور C16 با قیمت پایه ۲۱ هزار دلار
شرکت لیپ موتور، قیمت تیپ‌­های گوناگون کراس‌اور شش نفره خود، به نام C16 را اعلام کرده است. برای آشنایی با این خودرو با ما همراه شوید.

«صبح من» با خودرو: شرکت لیپ موتور، قیمت تیپ‌­های گوناگون کراس‌اور شش نفره خود، به نام C16 را اعلام کرده است.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، بنابر اعلام سازنده، ویژگی‌های خودروهای شاسی‌بلند و MPV به صورت همزمان در لیپ موتور C16 وجود دارد.

طراحی لیپ موتور C16

فرم بدنه لیپ موتور C16 با محصول دیگر این برند یعنی C10، شباهت زیادی دارد. ابعاد بدنه لیپ موتور C16 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب ۴٫۹۱۵، ۱٫۹۰۵، ۱٫۷۷ و ۲٫۸۲۵ متر اعلام شده است. بدنه این خودرو بر رینگ‌های ۲۱ اینچی استوار می­‌شود.

خریدار می­‌تواند یکی از شش رنگ نقره‌­ای Starlight، بنفش Starlight، خاکستری Skylight، سفید صدفی، مشکی متالیک یا سبز Glazed Emerald را برای تزئین بدنه این خودرو انتخاب کنند.

طراحی لیپ موتور C16

کابین و امکانات لیپ موتور C16

در فضای کابین با نمایشگر لمسی ۱۴٫۶ اینچی، صفحه نشان‌دهنده ۱۰٫۲۵ اینچی، نمایشگر سقفی ۱۵٫۶ اینچ برای سرنشینان عقب و صندلی‌های خلبانی ردیف وسط با گرمکن، تهویه و تبلت مواجه هستیم. سرنشینان ردیف سوم هم از ۹۴۷ میلیمتر فضای بالای سر و قابلیت خم شدن ۱۰ درجه­‌ای پشتی صندلی‌ها بهره‌مند هستند.

شیشه دو جداره در پنجره‌­های ردیف اول و دوم، دوربین ۳۶۰ درجه، دستیار صوتی، قابلیت تشخیص چهره راننده، درگاه USB تایپ C برای همه سرنشینان و امکان سفارشی یکی از سه رنگ سفید، نارنجی یا بنفش برای تریم کابین از دیگر ویژگی‌های فضای داخلی این خودرو است.

تریم کامل لیپ موتور C16، لیدار و ۳۰ حسگر را به همراه دارد تا از ویژگی‌های دستیار خودران سطح ۳ بهره‌مند شود.

کابین و امکانات لیپ موتور C16

مشخصات فنی لیپ موتور C16

لیپ موتور C16 براساس پلتفرم Leap 3.0 و با ساختار ۸۰۰ ولتی شکل گرفته است.

در نسخه هیبرید EREV به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر با ۹۲ اسب­‌بخار قدرت، موتور برقی با ۲۲۸ اسب­‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور روی محور عقب و مجموعه باتری ۲۸٫۴ کیلووات ساعت مجهز شده است. برد حرکتی این مدل در دو حالت برقی و هیبرید به ترتیب ۲۰۰ و ۱۰۹۵ کیلومتر (CLTC) و مصرف سوخت متوسط هم ۶٫۱۹ لیتر در صد کیلومتر (WLTP) اعلام شده است.

نسخه برقی لیپ موتور C16 به یک موتور با ۲۸۸ اسب­‌بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور و مجموعه باتری ۶۷٫۷ کیلووات ساعت مجهز شده است. برد حرکتی این مدل به ۵۲۰ کیلومتر می‌­رسد. ذخیره باتری این خودرو با اتصال به جریان سریع، ظرف ۱۵ دقیقه از ۳۰ به ۸۰ درصد می‌­رسد، هرچند که جریان سازگار با آن اعلام نشده است.

مشخصات فنی لیپ موتور C16

قیمت لیپ موتور C16

بنابر اعلام لیپ موتور، ۵۰ درصد از افرادی که در پیش­‌خرید C16 شرکت کرده‌­اند، خانواده‌­های چهار نفره یا بیشتر هستند. این شرکت برای فروش ماهیانه ۲ الی ۵ هزار دستگاه در چین، برنامه‌ریزی کرده است.

لیپ موتور C16 در شش تریم مختلف با قیمت ۱۵۵,۸۰۰ تا ۱۸۵,۸۰۰ یوان (۲۱,۴۵۰ تا ۲۵,۶۰۰ دلار) به فروش می‌­رسد.

بنابر قرارداد استلانتیس با لیپ موتور، این گروه اروپایی وظیفه صادرات محصولات برند چینی به اروپا را برعهده گرفته است. البته هنوز معلوم نیست که این امر در مورد C16 هم اتفاق می­­افتد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=54604

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.