تاریخ : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
2

استفاده از «ارکیده» در چیدمانی به سبک فنگ‌شویی

  • کد خبر : 8666
  • 12 تیر 1403 - 10:00
استفاده از «ارکیده» در چیدمانی به سبک فنگ‌شویی
یکی از نمادهای فنگ شویی، استفاده از گیاهان در چیدمان است. گل‌های ارکیده نمونه‌ای شگفت‌انگیز از زیبایی‌های طبیعت هستند که قرن‌ها نماد زیبایی و ظرافت به شمار می‌رفته‌اند. اما گل ارکیده را در کدام بخش از خانه قرار دهیم؟

«صبح من» با چیدمان: وقتی به «فنگ شویی» فکر می‌کنید، چه چیزی به ذهن شما می‌رسد؟ به احتمال زیاد، نخستین چیز، جابجایی مبلمان، افزودن آینه و یا شاید هم تغییر رنگ چیدمان باشد. همه‌ی این موارد، شامل فنگ شویی هستند اما این سبک، موارد زیادی را در بر می‌گیرد.

به گزارش «صبح من»؛ فنگ شویی درواقع راهی برای درک و تعامل با فضای اطراف و هماهنگی با دنیای طبیعت است. وقتی تخت خواب را در مکان بهتری قرار می‌دهید و یا رنگ دیوار را بر اساس پنج عنصر، انتخاب می‌کنید، در حقیقت در حال ایجاد هماهنگی بیشتر با انرژی طبیعت هستید.

یکی از نمادهای فنگ شویی، استفاده از گیاهان در چیدمان است. گل‌های ارکیده نمونه‌ای شگفت‌انگیز از زیبایی‌های طبیعت هستند که قرن‌ها نماد زیبایی و ظرافت به شمار می‌رفته‌اند. هزاران گونه از گیاه ارکیده در رنگ‌های متنوع صورتی، بنفش، سفید و زرد در طبیعت وجود دارد.

ارکیده‌ها نمایی از عشق در کنار صبر هستند. پرورش این گل‌ها به مراقبت زیادی نیاز دارد و مدت شکوفا شدن آنها، ممکن است طولانی باشد اما وقتی که شکوفا می‌شوند، برای مدت طولانی، دوام می‌آورند. به همین دلیل این گل‌ها را نمادی از طول عمر می‌دانند.

گل ارکیده را در کدام بخش از خانه قرار دهیم؟

اگر به دنبال زندگی‌ای عاشقانه هستید، در اتاق خواب خود کنار تخت، گل‌های صورتی یا بنفش ارکیده را قرار دهید تا انرژی عشق را به شما هدیه کنند.

اگر دنبال زندگی‌ای شاد هستید، یک ارکیده‌ی زیبا را در کنار درب ورودی منزل قرار دهید تا وقتی وارد می‌شوید، با دیدن این گل زیبا، شاد شوید.

اگر می‌خواهید به دوست خود هدیه دهید، هدیه‌ای که آن را برای مدتی طولانی در خانه خود قرار دهد، از گیاه ارکیده استفاده کنید. شاید این هدیه، موجب دوستی پایدار شما شود!

مراقبت از گل ارکیده، به شما صبر را آموزش می‌دهد. شکوفه‌های این گیاه، هفته‌ها طول می‌کشد تا شکوفا شوند. شاید بسیاری از مردم، این تحمل را نداشته و گیاه را قبل از شکوفا شدن، دور بیندازند. اما صبر و حوصله و مراقبت از این گیاه، ثمری دلنشین دارد.

ترجمه و تنظیم: صبح من
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=8666

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.