تاریخ : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 17 September , 2024
1

معجزه‌ی پوست سیب زمینی در زیبایی

  • کد خبر : 53607
  • 03 تیر 1403 - 11:00
معجزه‌ی پوست سیب زمینی در زیبایی
ما عادت داریم که سیب زمینی را پوست گرفته و پوست آن را دور بریزیم در حالی که پوست سیب زمینی، گنجی شگفت‌انگیز است! در این مطلب، به شما خواهیم گفت چگونه پوست سیب‌زمینی می‌تواند بخشی از مراحل تلاش روزانه‌ی شما برای زیبایی باشد.

«صبح من» با زیبایی: بیشتر ما در رژیم غذایی روزانه از سیب زمینی استفاده می‌کنیم اما آیا تا به حال درباره‌ی فواید پوست سیب زمینی، چیزی شنیده‌اید؟

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، ما عادت داریم که سیب زمینی را پوست گرفته و پوست آن را دور بریزیم در حالی که پوست سیب زمینی، گنجی شگفت‌انگیز است!

ممکن است بسیاری از شما با خواندن این جمله، تعجب کنید اما اگر می‌خواهید از پوست خود به روشی طبیعی و موثر، مراقبت کنید، مطلب امروز ما را از دست ندهید. در این مطلب، به شما خواهیم گفت چگونه پوست سیب‌زمینی می‌تواند بخشی از مراحل تلاش روزانه‌ی شما برای زیبایی باشد.

پوست سیب زمینی می‌تواند در موارد زیر، به شما کمک کند:

روشن کردن پوست

اگر از مشکل لکه‌های تیره روی پوست رنج می‌برید، پوست سیب زمینی می‌تواند به شما برای رهایی از این مشکل، کمک کند. پوست سیب زمینی دارای آنزیمی است که می‌تواند به روشن شدن پوست و کاهش لکه‌های تیره، کمک کند.

بیشتر بخوانید:

درمان آکنه و جوش

اگر از آکنه و جوش صورت رنج می‌برید، پوست سیب زمینی می‌تواند درمان موثری باشد. پوست سیب زمینی دارای مواد ضد باکتری و ضد التهابی است که می‌تواند به کاهش قرمزی جوش‌ها، تسکین پوست و درمان آن کمک کند.

کاهش چین و چروک پوست

پیدایش چین و چروک در پوست با افزایش سن، برای برخی افراد آزاردهنده است. پوست سیب زمینی می‌تواند راه حلی طبیعی برای این مشکل باشد. پوست سیب زمینی دارای آنتی اکسیدان‌هایی است که به کاهش چین و چروک و بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، کمک می‌کند.

چگونه از پوست سیب زمینی برای زیبایی بهره ببریم؟

بهترین روش، پختن سیب‌زمینی است. پیش از پخت، سیب زمینی را خوب بشویید. سیب زمینی پخته شده را با پوست میل کنید. به این ترتیب، تمام مواد مغذی در آن حفظ می‌شود.

پوست سیب زمینی را به آرامی بشویید و جدا کنید سپس آن را روی پوست خود قرار دهید. پس از مدتی متوجه صافی و درخشندگی پوست خود خواهید شد.

با استفاده از پوست سیب زمینی، ماسک تهیه کنید. پوست سیب زمینی را شسته و آسیاب کنید سپس آن را با آب یا روغن بادام شیرین، مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. این خمیر را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست خود قرار دهید و سپس صورت را با آب ولرم بشویید.

ترجمه و تنظیم: مجله‌ی خبری «صبح من» ـ استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع، مجاز است.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=53607

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.