تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
1

معرفی چند برنامه اندرویدی مفید

  • کد خبر : 53654
  • 03 تیر 1403 - 15:40
معرفی چند برنامه اندرویدی مفید
ما با جستجو در اینترنت، بهترین برنامه‌های جدید اندروید را که ویژگی‌های منحصربه‌فردی نسبت به سایرین ارائه می‌کنند، پیدا کرده‌ایم. در ادامه به معرفی هر یک از این برنامه ها می پردازیم. با ما همراه شوید.

«صبح من» با فناوری: با  وجود تعداد زیادی از برنامه‌های جدید اندرویدی، تست و بررسی آن‌ها دشوار است. با این حال، ما در این مقاله این کار را برای شما انجام می‌دهیم. ما با جستجو در اینترنت، بهترین برنامه‌های جدید اندروید را که ویژگی‌های منحصربه‌فردی نسبت به سایرین ارائه می‌کنند، پیدا کرده‌ایم. در ادامه به معرفی هر یک از این برنامه ها می پردازیم. با مجله خبری صبح من همراه شوید.

جمینی (Gemini)

  • قیمت: رایگان

جدیدترین برنامه هوش مصنوعی گوگل، جِمینی، به دنبال جایگزینی دستیار گوگل است، اما آیا کاربران حاضر به این جایگزینی خواهند بود؟ این برنامه که به صورت رایگان از طرف گوگل ارائه می‌شود و قبلا با نام گوگل بارد بود، قابلیت‌هایی شبیه به چت‌گپ‌تی را ارائه می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد سوال بپرسند و انواع خلاقانه‌ای از متن را تولید کنند. همانطور که در بررسی عملیِ برنامه جِمینی کشف کردیم، کاربران می‌توانند با پرسیدن سوالاتی مانند «چند لیتر در یک گالن وجود دارد؟» یا درخواست‌هایی مانند «تصویری عجیب از توله‌سگ‌هایی که در برف بازی می‌کنند تولید کن»، با این دستیار جدید تعامل داشته باشند.

اگرچه جِمینی می‌تواند برخی از کارهایی را که دستیار گوگل در آن‌ها مهارت دارد، انجام دهد، اما اگر به پخش موسیقی یا اضافه کردن رویدادهای تقویم با صدای خودتان علاقه دارید، بهتر است به پلتفرم قدیمی‌تر (دستیار گوگل) پایبند باشید.

این برنامه به صورت رایگان در دسترس است، اما به طور واضح به زمان بیشتری برای تکمیل و بهبود نیاز دارد تا بتواند به طور کامل جایگزین دستیار گوگل شود.

 Prognoza

  • قیمت: رایگان
  • توسعه‌دهنده: davidtakac

اگر درگیر انتخاب یک  اپلیکیشن‌های آب و هوا هستید Prognoza اپلیکیشن آب و هوا با ظاهری ساده و مینیمالیستی است. اول از همه، این برنامه بسیار ساده است. معمولاً سادگی می‌تواند یک نقطه ضعف باشد، اما Prognoza با رابط کاربری پیشرفته‌اش، اطلاعات زیادی را در خود جای داده است. دمای فعلی به صورت بزرگ و خوانا در صفحه اصلی نمایش داده می‌شود و در زیر آن، لیستی ساعتی از شرایط آب و هوایی و دمای محیط قابل مشاهده است. با اسکرول کردن به پایین، می‌توانید جزئیات پیش‌بینی برای بیش از یک هفته آینده را مشاهده کنید. ویجت‌ها نیز از همین الگو پیروی می‌کنند و گزینه‌های مختلفی برای نمایش آب و هوای امروز یا روزهای آینده ارائه می‌دهند.

این برنامه فقط دو ارائه دهنده آب و هوا دارد و سادگی آن، کاربرانی که به دنبال داده‌های بیشتر هستند را محدود می‌کند. همچنین، این برنامه به طور منظم به‌روز نمی‌شود و آخرین به‌روزرسانی آن به ماه مه ۲۰۲۳ برمی‌گردد. با این حال، Prognoza یک برنامه عالی برای نگاهی سریع به پیش‌بینی‌های دقیق آب و هوا است.

 Obtanium

  • قیمت: رایگان
  • توسعه‌دهنده: ImranR98

همانطور که می‌دانید پیگیری و نصب به‌روزرسانی برای هر برنامه می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. خوشبختانه، Obtanium برنامه‌ای است که این فرآیند را بسیار ساده می‌کند.

Obtanium به عنوان یک مرکز عمل می‌کند که از طریق آن می‌توانید برنامه‌های موجود در منابع مختلف آنلاین را جستجو، نصب و به‌روزرسانی کنید. این برنامه به خوبی با گیت‌هاب و F-Droid کار می‌کند، حتی اگر دومی برنامه اختصاصی خود را داشته باشد.

Obtanium رایگان است و به کاربران امکان کنترل نصب برنامه‌هایی را که می‌خواهند نصب کنند می دهد. Obtanium نیاز به کمی دانش و آگاهی دارد، اما برای هر کسی که به طور مرتب از این مجموعه برنامه‌ها استفاده می‌کند، نصب ضروری است.

 Hermit

  • قیمت: رایگان / نسخه‌ی پریمیوم برای باز کردن قفل امکانات به قیمت ۷.۹۹ دلار
  • توسعه‌دهنده: Chimbori

Hermit یکی از برنامه‌هایی است که سال‌هاست از آن برای تبدیل صفحات وب به اپلیکیشن‌های مستقل استفاده می‌کنم. اساساً، Hermit یک مرورگر است که به هر صفحه وب اجازه می‌دهد در محفظه کوچک خود اجرا شود. همچنین دارای یک مسدودکننده تبلیغات داخلی، یک سیستم آسان برای ایجاد برنامه‌های سبک و یک لیست از پیش تنظیم‌شده از برنامه‌هایی است که ممکن است بخواهید ایجاد کنید.

Hermit برای خدماتی که یک صفحه وب دارند اما برنامه‌ی اختصاصی ندارند، یا خدماتی که برخی از ویژگی‌ها را فقط در نسخه‌ی پولی برنامه ارائه می‌دهند اما در نسخه‌ی وب رایگان هستند، عالی است.

نسخه پایه Hermit رایگان است، اما می‌توانید تمام ویژگی‌های برنامه را با خرید نسخه‌ی پریمیوم باز کنید. من هرگز نیاز به خرید آن احساس نکرده‌ام، اما نسخه‌ی پریمیوم شامل پشتیبانی قدرتمندتر از سندباکس، لیست‌های مسدود کردن سفارشی و ذخیره کردن صفحات به صورت PDF می‌شود.

 Superlist

  • قیمت: رایگان / نیازمند ثبت‌نام توسعه‌دهنده: Superlist

Superlist به دنبال این است که بهترین برنامه‌ی یادداشت‌برداری برای دستگاه شما باشد. این برنامه از طراحان Wunderlist – سرویسی که مایکروسافت مدت‌ها پیش خریداری کرد ساخته شده است. از نظر زیبایی‌، می‌توانید شباهت را ببینید. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد چندین لیست ایجاد کنند، با دیگران همکاری داشته باشند و با برنامه‌های دیگر ادغام شوند. Superlist هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه است، اما برنامه‌ای است که باید در آینده آن را زیر نظر داشت و از آن غافل نشد.

Electrify America

  • قیمت: رایگان / حق عضویت Pass+ به مبلغ ۷ دلار در ماه / پرداخت‌های اضافی برای شارژ
  • توسعه‌دهنده: Electrify America

و در نهایت، اگر شما در ایران زندگی نمی کنید و یک ماشین برقی دارید برنامه‌ی Electrify America به کاربران امکان می‌دهد ایستگاه‌های شارژ را پیدا کنند، جلسات شارژ خود را مدیریت کنند و هزینه‌ها را پرداخت نمایند. منوی برنامه بسیار خوب است و تمام اطلاعات ضروری را در سه تب قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند جزئیات لحظه‌ای وضعیت شارژ خودروی خود را مشاهده کنند و زمانی که تقریباً کار شارژ تمام شد، اعلان دریافت کنند. این برنامه برای همه افراد ضروری نیست، اما اگر صاحب یک ماشین برقی هستید، ممکن است برای شما مفید باشد.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=53654

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.