تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
5

مربی هلندی جانشین اوسمار در پرسپولیس می‌شود؟

  • کد خبر : 52875
  • 28 خرداد 1403 - 15:40
مربی هلندی جانشین اوسمار در پرسپولیس می‌شود؟
پس از جدایی اوسمار از پرسپولیس، این تیم با گزینه‌های زیادی از جمله علی دایی، والتر ماتزاری، پتر شگرت و... مذاکره کرد که این مذاکرات ثمری نداشت. حال جدیدترین گزینه پرسپولیس یان فنت شیپ هلندی مربی سابق آژاکس است که رزومه قابل قبولی دارد.

مجله خبری «صبح من»: بعد از قهرمانی تیم قوتبال پرسپولیس در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر انتظار می‌رفت قرارداد اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان با این تیم تمدید شود اما این مربی اعلام کرد که به ایران بازنخواهد گشت تا بدین ترتیب اوسمار و پرسپولیس خیلی زود به پایان راه برسند.

از همان روزهای نخست باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با گزینه‌های مدنظرش برای جانشینی اوسمار آغاز کرد و نام‌های همچون دراگان اسکوچیچ، پیرت شگرت و ماتزاری نیز به عنوان گزینه هدایت سرخ‌پوشان به گوش می‌رسید که همه آنها به دلایل مختلف منتفی شدند.

حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که یان فنت شیپ، سرمربی هلندی و ۶۰ ساله که فصل پیش آژاکس را از منطقه سقوط در لیگ هلند نجات داد، جدی‌ترین گزینه سرخ‌پوشان برای جانشینی اوسمار ویرا است. این مربی هلندی پیش از آژاکس هدایت تیم ملی یونان و همچنین باشگاه زوله هلند و ملبورن استرالیا را برعهده داشت. تنها افتخار این مربی به سال ۲۰۱۶ باز می‌گردد که با ملبورن موفق شد قهرمان جام حذفی استرالیا شود.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=52875

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.