تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
3

چرا استفاده از کرم دور چشم توصیه می‌شود؟

  • کد خبر : 51924
  • 21 خرداد 1403 - 9:40
چرا استفاده از کرم دور چشم توصیه می‌شود؟
اگر تا به ‌حال برایتان سوال پیش آمده که آیا در برنامه‌ی مراقبت از پوست، به کرم دور چشم نیاز است یا خیر، خواندن مطلب امروز ما را از دست ندهید.

«صبح من» با زیبایی: اگر تا به ‌حال برایتان سوال پیش آمده که آیا در برنامه‌ی مراقبت از پوست، به کرم دور چشم نیاز است یا خیر، خواندن مطلب امروز ما را از دست ندهید.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، کرم‌های دور چشم بیان ساده، برای درمان پوست اطراف چشم که نسبت به دیگر نواحی ظریف‌تر است، طراحی شده‌اند.

دکتر ماهتو، متخصص پوست در کلینیک سلف لندن، در این زمینه می‌گوید: «اگر کرم دور چشم مرتب استفاده شود، می‌تواند مشکلات رایج مراقبت از پوست را به ‌صورت موثری هدف قرار دهد. هدف این کرم‌ها، آب رسانی و کاهش پف دور چشم است و برخی ادعا می‌کنند بروز خطوط ریز و حلقه‌های تیره دور چشم را کاهش می‌دهد.»

به گفته دکتر ماهتو، کرم دور چشم باید پس از پاک‌کننده، تونر و هر گونه سرم یا محصول درمانی پوست، اما پیش از کرم ضدآفتاب در طول روز استفاده شود.

او توضیح می‌دهد: «معمولا مقدار کمی به اندازه دانه برنج برای هر چشم کافی است. کرم را با انگشت انگشتری با ملایمت اطراف استخوان حدقه چشم بمالید، از گوشه داخلی شروع و به سمت بیرون حرکت کنید. کرم را خیلی نزدیک به خط مژه نزنید، زیرا گاهی اوقات می‌تواند باعث تحریک و سوزش شود.»

افرادی که پوست حساسی دارند می‌دانند که یافتن محصولات مراقبتی که باعث تحریک پوست نشود، دشوار است.

دکتر ماهتو توصیه می‌کند، وقتی بحث کرم دور چشم پیش می‌آید، بسیار محتاط باشید.

او می‌گوید: «حواستان به عطر، چه مصنوعی چه طبیعی باشد، زیرا می‌تواند چشم‌های حساس را تحریک کند. تا حد امکان دنبال محصولات بدون عطر باشید. اسانس‌های روغنی مانند روغن‌های مرکبات یا نعناع می‌توانند تحریک‌کننده باشند و مواد الکلی می‌توانند پوست حساس را خشک و تحریک کنند و باعث قرمزی و ناراحتی شوند.»

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=51924

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.