تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
9

(تصاویر) ایده‌هایی جالب برای ساخت کاردستی با مخروط کاج

  • کد خبر : 4313
  • 08 خرداد 1403 - 17:00
(تصاویر) ایده‌هایی جالب برای ساخت کاردستی با مخروط کاج
یکی از ویژگی‌های فصل‌های سرد سال، ریختن مخروط‌های چوبی درخت کاج است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به جمع‌آوری این مخروط‌های زیبا هستید، پس از جمع‌آوری، آنها را شسته و آماده‌ی ساخت کاردستی کنید.

«صبح من» با هنر: یکی از ویژگی‌های فصل‌های سرد سال، ریختن مخروط‌های چوبی درخت کاج است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به جمع‌آوری این مخروط‌های زیبا هستید، پس از جمع‌آوری، آنها را شسته و آماده‌ی ساخت کاردستی کنید.
به گزارش «صبح من»، امروز برای شما، چند ایده‌ی جالب ساخت کاردستی با مخروط کاج داریم، با ما همراه باشید.

ساخت گل با مخروط کاج

از آنجایی که مخروط‌های کاج، دارای فلس هستند و این فلس‌ها به گلبرگ گل شباهت دارند، شما می‌توانید با کمک آنها، گل‌های مختلفی را درست کنید. برای نمونه، مخروط‌های کوچک و بزرگ کاج را به نوک یک ساقه متصل کرده و به رنگ دلخواه، رنگ‌آمیزی کنید.

ساخت حلقه‌ی گل با مخروط کاج

بی شک راه‌های متفاوتی برای ساخت حلقه‌ی گل وجود دارد اما مخروط‌های کاج، حلقه‌ی گلی با نمای پاییزی ایجاد خواهند کرد.

ساخت گلدانی زیبا با مخروط‌های کاج

یک توپ اسفنجی از گلفروشی‌ها تهیه کنید و آن را در گلدانی قرار دهید. مخروط‌های کاج را به اطراف توپ، بچسبانید. حالا گلدانی زیبا با گل‌هایی از مخروط‌های کاج دارید. اگر دوست دارید، گل‌‌ها را به دلخواه رنگ کنید.

ساخت شمع کاج معطر

مخروط‌های کاج را در موم آب شده‌ی شمع فرو کنید. می‌توانید برای زیباتر شدن جلوه‌ی کار، به مخلوط رنگ اضافه کرده و از روغن‌های معطر هم استفاده کنید. این شمع‌های معطر برای کنار شومینه، ترکیب زیبایی هستند.

مخروط‌های کاج با جلوه‌هایی از رنگ

رنگ‌آمیزی نوک فلس‌های مخروط کاج برای هماهنگ کردن آن با فضای چیدمان مورد نظر، ایده‌ای جالب و کم خرج است. امتحان کنید.

ساخت درخت کریسمس با مخروط کاج

برای این کار، شما به مخروط‌های کاج بزرگ نیاز دارید اما اگر این مخروط‌ها در دسترس نبود، مخروط کاج تقلبی بسازید! چگونه؟ یک مخروط پلاستیکی یا اسفنجی را تهیه کنید. فلس‌های کاج را با سلیقه روی آن بچسبانید. حالا شما یک مخروط کاج تقلبی با جلوه‌ای طبیعی دارید. آن را به دلخواه تزیین کنید.

ساخت گلدان آویزی با مخروط کاج

با کمک یک مخروط بزرگ کاج و مقداری خزه که به اطراف آن چسبانده‌اید، گلدان کوچکی بسازید و با کمک نخ ماهیگیری، آن را آویزان کنید. گیاهانی که به آب کمتری نیاز دارند، برای این گلدان مناسبند.

ساخت کلبه‌ی کوچک با مخروط کاج

شاید ساخت یک کلبه‌ی کوچک برای تزیین اتاق خواب کودک شما با کمک مخروط کاج، جالب باشد. یک بطری کوچک را به عنوان پایه در نظر بگیرید. آن را از ماسه پر کنید تا سنگین شود. فلس‌های کاج را به عنوان سقف و دیواره ی کلبه در نظر بگیرید. خلاقیت خود را به کار ببرید. بی شک کلبه‌های زیبایی خلق می‌کنید.

ترجمه و تنظیم: صبح من
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=4313

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.