تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
7

مالک پرسپولیس برای هایجک بونجاح دست‌ به کار شد؛ تیام استقلالی می‌شود؟

  • کد خبر : 49371
  • 30 اردیبهشت 1403 - 16:40
مالک پرسپولیس برای هایجک بونجاح دست‌ به کار شد؛ تیام استقلالی می‌شود؟
بغداد بونجاح مهاجم ۳۲ ساله و الجزایری تیم فوتبال السد قطر بعد از ۹ سال حضور در این تیم، سرانجام در پایان این فصل از جمع گرگ‌ها جدا خواهد شد؛ گفته می‌شود شاید بونجاح پرسپولیسی شود؛ همچنین تیام سنگالی با ۱۸ گل زده برترین گلزن پندیک‌ اسپور است. گفته می‌شود این بازیکنی بندی در قرارداد خود دارد که اگر این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کند، می‌تواند قرارداد خود را با این باشگاه ترکیه‌ای فسخ کند و شاید مقصد او استقلال باشد و...

«صبح من» با ورزش: بغداد بونجاح مهاجم ۳۲ ساله و الجزایری تیم فوتبال السد قطر بعد از ۹ سال حضور در این تیم، سرانجام در پایان این فصل از جمع گرگ‌ها جدا خواهد شد.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، این خبر باعث شده تا بسیاری از تیم‌ها در پی جذب این مهاجم الجزایری باشند. مولودیه الجزایر، الاهلی مصر و الشباب عربستان تیم‌هایی هستند که به صورت جدی مذاکرات خود را برای جذب بونجاح با وی آغاز کردند. این در شرایطی است که هواداران پرسپولیس در اقدامی بی‌سابقه برای جذب بغداد بونجاح حدود ۶۰ هزار کامنت در پیج رسمی بانک شهر گذاشته‌اند و از سهام‌دار باشگاه پرسپولیس خواسته‌اند تا برای جذب این مهاجم اقدام کنند.

از همین رو بانک‌ شهر که بیشتر درصد در میان سهامداران سرخ‌پوشان را در اختیار دارد به صورت جدی به دنبال جذب این مهاجم الجزایری‌ست و حاضر است تا مبلغ مورد انتظار برای حضور بونجاح در پرسپولیس را پرداخت کند. هرچند الشباب با پیشنهاد ۶ میلیون دلاری برای دو فصل شانس بیشتری برای جذب این مهاجم گلزن دارد.

اما استقلال هم در پی جذب مامه تیام است و با توجه به اینکه خطر سقوط در فاصله ۲ هفته تا پایان ۳۶ امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.

این در شرایطی‌ است که تیام سنگالی با ۱۸ گل زده برترین گلزن پندیک‌ اسپور است. گفته می‌شود این بازیکنی بندی در قرارداد خود دارد که اگر این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کند، می‌تواند قرارداد خود را با این باشگاه ترکیه‌ای فسخ کند.

این ستاره آفریقایی در گفت‌وگویی که داشته این خبر را تایید کرده و به نظر می‌رسد با سقوط پندیک او نیز از این تیم جدا می‌شود. در شرایطی که گفته می‌شد این احتمال وجود دارد که تیام به استقلال بازگردد اما روزنامه فاناتیک یکی از نشریات معتبر ترکیه‌ای ادعا کرده که باشگاه ایوب اسپور که هدایت آن برعهده آردا توران بازیکن سابق بارسلوناست، به صورت جدی به دنبال تیام است و به نظر می‌رسد وی همچنان به کار خود در ترکیه ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=49371

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.