تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
2

واژگونی کانکس مدرسه حادثه ساز شد

  • کد خبر : 44209
  • 20 فروردین 1403 - 12:40
واژگونی کانکس مدرسه حادثه ساز شد
رسول اسدی با اشاره حادثه واژگونی کانکس مدرسه روستای «باغ‌یئری» بر اثر گردباد در ظهر روز یکشنبه 19 فروردین 1403 گفت: 5 دانش‌آموز و یک معلم که در داخل کانکس حضور داشتند، زخمی شدند.

«صبح من» با حوادث: مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ مراغه گفت: وضعیت جسمانی دانش‌آموزان روستای «باغ‌یئری» که بر اثر واژگونی کانکس مدرسه آسیب دیده بودند، مساعد است.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، رسول اسدی با اشاره حادثه واژگونی کانکس مدرسه روستای «باغ‌یئری» بر اثر گردباد در ظهر روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ گفت: ۵ دانش‌آموز و یک معلم که در داخل کانکس حضور داشتند، زخمی شدند.

وی افزود: یک دانش‌آموزان و خانم معلم روستا به‌ صورت سرپایی درمان و مرخص شدند. چهار دانش‌آموز دیگر دچار شکستگی انگشت و قفسه سینه بودند که بستری شدند.

واژگونی کانکس مدرسه

علی تقوی، بخشدار سراجوی مراغه با اشاره به جابه‌جایی و واژگونی کانکس مدرسه توسط گردباد اظهار کرد: کانکس مدرسه به صورت کامل تخریب و به برخی از منازل روستایی خسارت وارد شد.

وی افزود: امدادگران اورژانس و هلال احمر شهرستان پس از وقوع گردباد به محل اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان سینای تبریز منتقل کردند.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=44209

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.