تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
3

هشدار: وجود کف در ادرار را جدی بگیرید!

  • کد خبر : 44229
  • 20 فروردین 1403 - 12:19
هشدار: وجود کف در ادرار را جدی بگیرید!
اما اگر ادرارتان کف دارد، به معنای این است که جریان آن خیلی قوی و سریع بوده و می تواند علامت سطح بالای پروتئین در ادرار باشد. اما این امر، نشانه چیست و چه باید کرد؟

«صبح من» با سلامتی: همه‌ی شما به خوبی می‌دانید که ادرار هر انسان، راهی برای تشخیص سلامت درونی اوست؛ به همین دلیل در چکاپ‌های دوره‌ای، آزمایش ادرار هم از فرد گرفته می‌شود و این خود عاملی برای اثبات اهمیت ادرار است.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، بدن هر روز بین ۲ تا ۲٫۵ لیتر ادرار تولید می‌‌کند اما به این معنا نیست که همه این ادرار از آبی است که در طول روز می‌نوشید. بلکه همه غذاهایی که می‌خورید، میوه‌ها و سبزی‎هایی که حاوی آب هستند؛ همگی میزان ادرار را تشکیل می‌دهند.

در ضمن ادرار کردن شاید سالم‌ترین نوع سم‌زدایی در بدن باشد. ادرار از طریق جمع کردن مواد زائد از کلیه باعث می‌شود که بدن بتواند پسماند و مواد سمی خود را بیرون بریزد و دیگر این مواد سمی داخل خون وجود نداشته باشد و در نتیجه سموم بدن به راحتی شسته می‌شوند و این یک راهکار بسیار طبیعی و پر اهمیت است.

اما اگر ادرارتان کف دارد، به معنای این است که جریان آن خیلی قوی و سریع بوده و می تواند علامت سطح بالای پروتئین در ادرار باشد که نشان دهنده مشکلات جدی کبد است و باید به پزشک مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=44229

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.