تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

خودکشی دختر جوان بخاطر لو رفتن عکس‌های شخصی‌اش

  • کد خبر : 43942
  • 18 فروردین 1403 - 10:40
خودکشی دختر جوان بخاطر لو رفتن عکس‌های شخصی‌اش
خودکشی دختر ۱۹ ساله توسط مأموران انتظامی شهرستان قزوین پیگیری شد و جان دختر نجات پیدا کرد. دلیل این خودکشی سوء استفاده از عکس‌های شخصی عنوان شده است. ماجرا را با ما دنبال کنید.

«صبح من» با حوادث: دختر ۱۹ ساله در حال خودکشی توسط مأموران انتظامی شهرستان قزوین نجات پیدا کرد.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۵ دقیقه روز ۱۵ فروردین، در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور دختری جوان بر روی پل عابر پیاده آزادراه قزوین- زنجان، بلافاصله مأموران با اعلام فوریت موضوع به محل حادثه اعزام شدند.​

نحوه نجات دختر جوان

سرهنگ خدایی گفت: دختر جوان از دکل پل بالا رفته بود. او به‌صورت خطرناکی به سمت اتوبان نشسته بود. بلافاصله افسر گشت انتظامی با خونسردی و اقدامات روان‌شناسی به این دختر جوان نزدیک شد. با جلب اعتماد وی، در اقدامی شجاعانه و حالتی نامتعادل اقدام به گرفتن دختر جوان کرد. در آخر به همراه عوامل امدادی او را از منطقه خطر دور کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین بیان کرد: پس از نجات جان این دختر جوان، بلافاصله موضوع با مقام قضائی مطرح شد. دختر جوان در گفت‌وگو با روانشناسان، انگیزه خود را از این اقدام سوءاستفاده فردی کلاهبردار از عکس‌های شخصی وی در فضای مجازی و درخواست مبالغ هنگفت اعلام کرد.

عدم انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی

خدایی در پایان ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر عدم انتشار تصاویر شخصی در فضای مجازی خاطرنشان کرد: سوءاستفاده از فیلم و عکس‌های خصوصی در شبکه‌های اجتماعی یکی از شایع‌ترین جرائم حوزه فضای مجازی است. بنابراین هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای مجازی برابر قانون جرائم رایانه‌ای، جرم محسوب شده و قانون‌گذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=43942

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.