تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
1

حمله مسلحانه به آمبولانس

  • کد خبر : 43790
  • 16 فروردین 1403 - 12:40
حمله مسلحانه به آمبولانس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از حمله مسلحانه به دو دستگاه آمبولانس در استان کرمان خبرداد و گفت: این حمله مسلحانه کشته نیز داشته است. برای خواندن ماجرا با ما همراه باشید.

«صبح من» با حوادث: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از حمله مسلحانه به دو دستگاه آمبولانس در جنوب استان کرمان خبرداد..

به گزارش مجله خبری «صبح من»، علی‌اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از حمله مسلحانه به یک دستگاه آمبولانس در جنوب استان کرمان، خبرداد. خیرخواه گفت: در این حمله دو نفر کشته شدند. یک نفر هم مجروح داشته است.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این حادثه، بیان کرد: این حمله مسلحانه دیروز در پانزدهم فروردین اتفاق افتاد و دلایل این اتفاق و حمله به یک آمبولانس از سوی دستگاه‌های ذیصلاح باید اطلاع‌رسانی شود.

ماجرا از زبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در اطراف روستای تلشیراز از توابع شهرستان عنبرآباد این حمله اتفاق افتاده است. دستگاه آمبولانس خصوصی در حال انتقال یک مجروح و همراهش از کهنوج به سمت جیرفت بوده است. متاسفانه مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفت.

خیرخواه گفت: در این حمله یک پرستار مجروح شد. متأسفانه دو نفر نیز به قتل رسیدند. این دو نفر بنا به تقاضای خودشان توسط آمبولانس خصوصی در حال انتقال از کهنوج به بیمارستان جیرفت بودند.

او ادامه داد: عصر دیروز و همزمان با این حادثه حمله دیگری نیز به یک آمبولانس دولتی شد. این آمبولانس در حال انتقال بیمار از کهنوج به جیرفت بود. در این حادثه نیز یک پرستار از ناحیه پا به دلیل اصابت گلوله مجروح شد.

وی با ابراز نگرانی از بکارگیری سلاح گرم و سرد برای انتقام گیری، گفت: متاسفانه بنا به هر دلایلی همواره شاهد درگیری‌های مسلحانه و انتقال مجروحان به مراکز درمانی هستیم.

تلاش برای دستگیری عوامل

سرهنگ امین غفوری معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: جزییات و دلایل این حمله متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=43790

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.