تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
1

جان کودک ۶ ماهه با کمک اورژانس هوایی نجات یافت

  • کد خبر : 43318
  • 12 فروردین 1403 - 16:20
جان کودک ۶ ماهه با کمک اورژانس هوایی نجات یافت
رئیس سازمان اورژانس تهران در پی نجات جان کودک ۶ ماهه گفت: با اعلام بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مینودشت و مرکز EOC دانشگاه علوم پزشکی گلستان مبنی بر وضعیت ناپایدار کودک ۶ ماهه‌ای که نیازمند دیالیز در سریعترین زمان است درخواستی از اورژانس کشور به اورژانس هوایی استان تهران ارسال شد.

«صبح من» با حوادث: محمد اسماعیل، توکلی رئیس سازمان اورژانس تهران در پی نجات جان کودک ۶ ماهه گفت: با اعلام بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مینودشت و مرکز EOC دانشگاه علوم پزشکی گلستان مبنی بر وضعیت ناپایدار کودک ۶ ماهه‌ای که نیازمند دیالیز در سریعترین زمان است درخواستی از اورژانس کشور به اورژانس هوایی استان تهران ارسال شد.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، وی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم، با دستور رئیس سازمان اورژانس استان تهران هواپیمای اورژانس هوایی این سازمان در ساعت ۱۴:۳۵ به پرواز درآمد و در ساعت ۱۵:۳۵ در فرودگاه گرگان به زمین نشست.

نجات جان کودک ۶ ماهه

توکلی گفت: بیمار از بالگرد اورژانس هوایی گلستان تحویل و به هواپیمای اورژانس استان تهران منتقل شد و پس از انجام اقدامات لازم در ساعت ۱۶:۱۶ گرگان را ترک و در ساعت ۱۷:۴۷ بیمار در فرودگاه مشهد تحویل آمبولانس مستقر جهت اعزام به بیمارستان شد.

با نجات جان کودک ۶ ماهه و با تصمیم کادر پروازی تیم اورژانس هوایی صبح فردا با روشنایی هوا مشهد را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=43318

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.