تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
2

عضو کنست: رمضان بهترین زمان برای کشتن فلسطینیان است!

  • کد خبر : 43121
  • 09 فروردین 1403 - 11:20
عضو کنست: رمضان بهترین زمان برای کشتن فلسطینیان است!
درست زمانی که آنها روزه، خسته و بدون نیرو هستند، باید استخوان‌هایشان را بشکنیم. درک نمی‌کنم به چه سطحی رسیده‌ایم. اگر «آریل شارون» زنده بود به شما می‌گفت که به آنها حمله کنید حتی در ماه رمضان. برای او اهمیت نداشت.

«صبح من» با اخبار بین‌الملل: «الموح کوهن» عضو کنست اسرائیل گفت: از نخست‌وزیر می‌خواهم دستورات لازم برای ورود به رفح و کشتن فلسطینیان را به ارتش بدهد.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، «کوهن» افزود: نخست‌وزیر شخصی است که باید تصمیم بگیرد و دستورات لازم برای ورود به رفح را به ارتش بدهد. درست زمانی که آنها روزه، خسته و بدون نیرو هستند، باید استخوان‌هایشان را بشکنیم. درک نمی‌کنم به چه سطحی رسیده‌ایم. اگر «آریل شارون» زنده بود به شما می‌گفت که به آنها حمله کنید حتی در ماه رمضان. برای او اهمیت نداشت. «گلدامئیر» [نخست ‎وزیر اسرائیل ۱۹۶۹ـ۱۹۷۴] نیز چنین کرد. جان سربازانمان را به خطر نمی‌اندازیم. «گلدامئیر» به آمریکایی‌ها گفت من اقدام به گرسنه کردن فلسطینیان می‌کنم و این کار را کرد.

عضو کنست افزود: این را نمی‌فهمم آیا اصلا باید به دلیل ورود به رفح، توضیح داد؟ برادران و خواهران ما اسیرند، آن وقت می‌گویند منتظر پایان رمضان می‌مانیم در حالی که رمضان، بهترین زمان برای کشتن آنهاست وقتی که گرسنه و خسته‌اند. فقط نخست‌وزیر قادر به تغییر وضعیت است و من از او می‌خواهم دستورات لازم برای ورود به رفح و کشتن آنها را به ارتش بدهد.

تهیه و تنظیم: مجله‌ی خبری «صبح من»

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=43121

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.