تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
3

سوء تغذیه و نبود آب جان نوزاد دو ماهه را در غزه گرفت

  • کد خبر : 40902
  • 20 اسفند 1402 - 11:20
سوء تغذیه و نبود آب جان نوزاد دو ماهه را در غزه گرفت
وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: یک نوزاد ۲ ماهه در بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه بر اثر سوء تغذیه و نبود آب، جان خود را از دست داد.

«صبح من» با سیاست بین‌الملل: وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: یک نوزاد ۲ ماهه در بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه بر اثر سوء تغذیه و نبود آب، جان خود را از دست داد.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، در این بیانیه آمده است: یک دختر ۲۰ ساله نیز در مجتمع پزشکی «الشفاء» بر اثر سوء تغذیه و کمبود آب، جان خود را از دست داد و به این ترتیب تلفات ناشی از سوء تغذیه و کمبود آب به ۲۵ شهید رسیده است.

وزارت بهداشت غزه همچنین هشدار داد: افزایش مرگ و میر ناشی از سوء تغذیه و کم آبی، بسیار نگران کننده و موید آن است که قحطی در شمال نوار غزه به حد مرگ رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد قادر به شکستن اراده رزمندگان مقاومت نبوده و ضربات سنگینی را از آن در محورهای مختلف دریافت کرده است، این روزها سیاست گرسنگی دادن و قحطی را علیه ساکنان بی‌گناه در نوار غزه تشدید کرده است تا به اهداف شوم خود برای کوچاندن اجباری آنها از سرزمین فلسطین وادارد.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

اخبار «صبح من» را در بله و ایتا دنبال کنید:
کانال «صبح من» در بله:
https://ble.ir/sobheman
کانال «صبح من» در ایتا:
https://eitaa.com/Sobheman

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=40902

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.