تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
1

نسخه پزشکان این بار برای شرکت در انتخابات

  • کد خبر : 39519
  • 07 اسفند 1402 - 11:20
نسخه پزشکان این بار برای شرکت در انتخابات
پزشکان کشور با راه اندازی کمپین نسخه حضور از عموم مردم دعوت می کنند تا در انتخابات شرکت کنند و از حق مسلم خود برای تعیین و اصلاح قوانین کشور استفاده کنند.

«صبح من» با سیاست: پزشکان از اقشار مختلف مردم دعوت کردند تا ضمن حضور در انتخابات، در تعیین آینده کشور خود سهیم باشند.

به گزارش مجله خبری «صبح من»، شرکت در انتخابات یک «وظیفه اجتماعی» نیست، چون قرار نیست کسی به خاطر رای ندادن، ما را تنبیه یا جریمه کند. رای دادن یک «حق» است که در صورت تمایل می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

چرا باید رای بدهیم؟ بی‌تردید شرکت‌ کردن در انتخابات، یک رفتار دموکراتیک است و کسی نمی‌تواند ما را مجبور کند که رای بدهیم یا رای ندهیم. اما می‌توانیم در مورد تصمیم خود فکر کنیم و آن را به بحث بگذاریم.

همین امروز مردم زیادی در جهان برای داشتن حق رای می‌جنگند؛ و عده بسیاری در این راه می‌میرند. حقی که برای داشتن آن زحمت بسیاری کشیده شده است. امروز زنان و مردان، مستقل از زبان و رنگ و قومیت، حق دارند که رای خود را در صندوق بیندازند و از این حق استفاده کنند.

حال با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات، پزشکان کشور با راه اندازی کمپین نسخه حضور از عموم مردم دعوت می کنند تا در انتخابات شرکت کنند و از حق مسلم خود برای تعیین و اصلاح قوانین کشور استفاده کنند.

دکتر ابراهیم نوری گوشکی در نسخه خود نوشت: «من برای کشورم ایران رای می‌دهم، هر زمانی که در ایران انتخابات باشد. همه واجدین شرایط رای می دهند، هر زمانی که در ایران انتخابات باشد. من برای خلق فرصت‌ها رای می‌د‌هم، همیشه»

همچنین دکتر سمیه سروریان در نسخه خود نوشت « شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ساختن ایران قوی»

دکتر رضا مسائلی نیز با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات نوشت: «‌شرکت در انتخابات سبب تقویت کشور و مایوس شدن دشمنان ایران عزیز خواهد شد»

دکتر سلیمان حیدری هم نوشته است: «به همراه خانواده در روز جمعه در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری شرکت خواهم کرد، چرا که این کمترین کاری است که در قبال خون صدها هزار شهید بزرگوار می توان انجام داد، جان هایی که برای تنومند شدن انقلاب اسلامی و حفظ امنیت و استقلال ایران نثار کردند»

دکتر امیر محمد کاظمی فر نیز نوشت: «من رای می دهم پس هستم، من رای می دهم چون با دشمن نیستم»

همچنین دکتر آرزو فهیمی در نسخه خود نوشت: «به عشق رهبرم، همیشه و هر روز، به عشق ایرانم، همیشه و همه جا، رأی می دهم، هر زمان که لازم باشد»

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=39519

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.