تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
2

اتوبوس‌های نو شهرداری تهران خراب از آب درآمد

  • کد خبر : 38388
  • 25 بهمن 1402 - 12:00
اتوبوس‌های نو شهرداری تهران خراب از آب درآمد
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حمایت از تولید داخل، در دستورکار است، گفت: خودروسازان باید محصول باکیفیت تولید کنند؛ در حال حاضر اتوبوس‌های نو، خراب شده‌اند. نباید عده‌ای سوءاستفاده کنند و مردم در سرما و گرما، به علت خرابی اتوبوس، معطل بمانند.

«صبح من» با دنیای اقتصاد: نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حمایت از تولید داخل، در دستورکار است، گفت: خودروسازان باید محصول باکیفیت تولید کنند؛ در حال حاضر اتوبوس‌های نو، خراب شده‌اند.

به گزارش مجله خبری صبح من، پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران در خصوص نحوه قرارداد شهرداری با خودروسازان داخلی و گلایه‌مندی آنها، گفت: در شهرداری معاملات به صورت نقدی و غیرنقدی صورت می‌گیرد؛ اتفاق تازه‌ای نیست و خودروسازان می‌توانند قبول کنند تا نکنند؛ اجباری نیست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در همه پروژه‌ها، از این روش استفاده می‌شود، گفت: حجم پروژه‌ها در شهرداری بالاست و کارها به صورت نقدی و غیرنقدی پیش می‌رود؛ اگر ملکی به خودروساز معرفی می‌شود، خودروسازان می‌توانند بررسی کنند و در صورتی که مورد تاییدشان نباشد، قبول نکنند.

سروری گفت: ما هنوز هم اعلام می‌کنیم که تمایل شهرداری و شورا به این است که از تولیدات داخل حمایت کنند ولی نباید عده‌ای سوءاستفاده کنند و مردم در سرما و گرما، به علت خرابی اتوبوس، معطل بمانند.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: اتوبوس نو، پروتکل پذیرفته‌شده‌ای دارد و تا مدت‌ها، باید بار شهر را بردارند نه اینکه نیامده، خراب شوند و به پارکینگ بروند. رئیس اتوبوسرانی گفته است که ۱۵۰ اتوبوس نو، خراب شده و به پارکینگ رفته‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما از کل ظرفیت اتوبوس کشور در صورتی که استاندارد باشد، استفاده می‌کنیم؛ گفت: هر کارخانه‌ای که بچرخد، شغل ایجاد می‌شود اما باید خودرو استاندارد باشد. ما به دلیل اینکه فاصله بین تولید و تقاضا زیاد است، از واردات هم استفاده می‌کنیم اما از تولیدات باکیفیت داخل هم استفاده می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=38388

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.