تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
2

متقاضیان نهضت ملی مسکن فریب نخورند!

  • کد خبر : 37651
  • 17 بهمن 1402 - 10:40
متقاضیان نهضت ملی مسکن فریب نخورند!
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: خرید و فروش امتیاز تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن ممنوع بوده و متقاضیان به هیچ عنوان در این زمینه اقدام نکنند.

«صبح من» با دنیای اقتصاد: عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: خرید و فروش امتیاز تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن ممنوع بوده و متقاضیان به هیچ عنوان در این زمینه اقدام نکنند.

به گزارش خبری مجله صبح من، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه دولت باید هرچه سریع‌تر برنامه ریزی لازم را برای تعیین تکلیف متقاضیان انجام دهد گفت: بسیاری از متقاضیان بعد از دو سال ثبت نام از وضعیت خود در پروژه های نهضت ملی مسکن مطلع نیستند و همین موضوع باعث شده تا به فکر فروش امتیاز های خود در نهضت ملی مسکن بیفتند.

وی افزود: دولت باید آخرین وضعیت پروژه ها را اطلاع رسانی و شفاف سازی کند که این پروژه ها در وضعیتی نیستند که قابل خرید وفروش باشند بنابراین در این شرایط دولت باید به این  موضوع ورود کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن خوب بوده و دولت باید برنامه ریزی لازم را برای تکمیل پروژه ها انجام دهد تا متقاضیان تکلیف خود را بدانند.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=37651

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.