تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
1

(عکس) جدول اکران فیلم‌های فجر۴۲ + پوستر جشنواره

  • کد خبر : 36651
  • 07 بهمن 1402 - 9:40
(عکس) جدول اکران فیلم‌های فجر۴۲ + پوستر جشنواره
همزمان با مراسم قرعه‌کشی و تعیین جدول اکران آثار در خانه جشنواره از پوستر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با طرحی از حمیدرضا بیدقی رونمایی شد.

«صبح من» با سینما و تلویزیون: در فاصله چند روز مانده به آغاز چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، پوستر این دوره جشنواره توسط مجتبی امینی دبیر جشنواره رونمایی شد.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، همزمان با مراسم قرعه‌کشی و تعیین جدول اکران آثار در خانه جشنواره از پوستر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با طرحی از حمیدرضا بیدقی رونمایی شد.

حمیدرضا بیدقی پیش از این طراحی پوسترهای سی و ششمین و سی هفتمین و سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر، سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر، سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و… را برعهده داشته است.

حمیدرضا بیدقی، طراح پوستر چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر درباره المان‌های به کار رفته در این پوستر اظهار کرد: فرمی که شاهد آن هستید یک سرو است که با ۴۲ سیمرغ طراحی شده. سرو از قدیم قدمتی به طول تاریخ سرزمین ما دارد و نماد مقاومت و ایستایی است. در طی ۴۲ دوره از برگزاری جشنواره اتفاقات بسیاری افتاده و بارها در مرز کمتررنگ شدن پیش رفته اما برگزار شده است. این سیمرغ ها دور هم جمع شدند و یک سرو را تشکیل دادند و نشان می‌دهد چراغ حشنواره همیشه روشن خواهد بود و از ناملایمات دور خواهد ماند.

همچنین مراسم تعیین جدول اکران جشنواره فیلم فجر با حضور صاحبان آثار حاضر در جشنواره برگزار شد. جدول اکران فیلم‌های جشنواره فجر ۴۲ را در ادامه ببینید:

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=36651

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.