تاریخ : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024
8

معرفی انواع گوشی های پوکو شیائومی برای بازی بازهای حرفه ای

  • کد خبر : 33997
  • 06 دی 1402 - 14:20
معرفی انواع گوشی های پوکو شیائومی برای بازی بازهای حرفه ای
یکی از بزرگترین چالش‌های گیمرها برای بازی با گوشی‌های هوشمند، پردازنده و باتری ضعیف و گاها ارایه تصاویر بی‌کیفیت است؛‌ چالشی که کمپانی‌های بزرگ را برای رفع آن و عرضه بهترین گوشی‌های مناسب گیم به رقابت وامی‌دارد. در این میان شیائومی با عرضه گوشی‌های پوکو انقلاب بزرگی در صنعت گوشی‌های گیمینگ ایجاد کرده است. در این گزارش، جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی پوکو برای گیمر‌ها را معرفی و بررسی کرده ایم.

«صبح من» با فناوری: یکی از بزرگترین چالش‌های گیمرها برای بازی با گوشی‌های هوشمند، پردازنده و باتری ضعیف و گاها ارایه تصاویر بی‌کیفیت است؛‌ چالشی که کمپانی‌های بزرگ را برای رفع آن و عرضه بهترین گوشی‌های مناسب گیم به رقابت وامی‌دارد. در این میان شیائومی با عرضه گوشی‌های پوکو انقلاب بزرگی در صنعت گوشی‌های گیمینگ ایجاد کرده است. مجله خبری صبح من در این گزارش، جدید‌ترین گوشی‌های شیائومی پوکو برای گیمر‌ها را معرفی و بررسی کرده است.

۱-گوشی پوکو M5s

شیائومی از تراشه هلیو در این گوشی استفاده کرده که باعث شده از پس اجرای هر بازی و برنامه سنگینی از جمله کالاف دیوتی برآید. باتری این دستگاه ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر‌ ساعتی داشته که چندین ساعت را بدون نگرانی از اتمام شارژ ساپورت می‌کند. قابلیت فست شارژ ویژگی دیگر آن است که ظرف ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود. این گوشی همچنین از صفحه نمایش ۶٫۴۳ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل امولد برخوردار است. قیمت پوکو M5s بین ۵ تا ۷ میلیون تومان متغیر است.

۲-گوشی پوکو X5

این گوشی از توانایی بالایی در اجرای بازی‌های باکیفیت برخوردار است. گوشی مذکور صفحه نمایشی ۶٫۶۷ اینچی و رزولوشنی ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسلی داشته که برای اجرای بازی‌ سایز قابل قبولی است. پردازنده اسنپدراگون این گوشی، ‌قابلیت نصب و اجرای هر نوع بازی‌ با هر نوع گرافیک و کیفیت و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری آن امکان بازی‌های طولانی مدت را فراهم آورده است. این گوشی بین ۹ تا ۱۳ میلیون تومان قیمت دارد.

۳-گوشی پوکو X4 پرو

صفحه نمایش این مدل گوشی پوکو ۶٫۶۷ اینچ و سایزی مناسب بازی است. رزولوشن آن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و از نوع سوپر امولد بوده که تصاویر و بازی‌ها را با رنگ‌ها و شفافیت بالا نمایش می‌دهد. پردازنده اسنپدراگون پوکو X4 پرو امکان اجرای هر نوع بازی را بدون کوچکترین لگ یا مشکل ‌ایجاد کرده است. ظرفیت باتری این مدل گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت و قیمت آن بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان اعلام شده است.

۴-گوشی پوکو F4

پوکو F4 از دیگر گوشی‌های جذاب گیمینگ به شمار رفته که دارای صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی و رزولوشن بالا برای ارایه تصاویر باکیفیت است. این گوشی از پردازنده بسیار قوی برخوردار بوده،‌ به گونه‌ای که هنگام استفاده از آن به هیچ عنوان خبری از هنگ یا لگ کردن نیست. باتری این مدل پوکو ۴۵۰۰ میلی آمپر ظرفیت داشته که تا ساعت‌ها شما را از شارژ بی نیاز می‌کند. قیمت این مدل شیائومی پوکو بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است.

۵-گوشی پوکو F5

طراحی و ظاهر زیبا از ویژگی‌های متمایز این گوشی به شمار می‌رود. صفحه نمایش آن نیز مانند بقیه مدل‌های گوشی‌های پوکو شیائومی ۶٫۶۷ اینچ، با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل و از نوع امولد  است. این مدل روشنایی بسیار بالا و نور بسیار خوبی را در روز و حتی در زیر نور خورشید ارایه می‌کند. پردازنده قوی از دیگر امتیازات آن است؛ در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دو استفاده شده که به تنهایی گویای توان آن در اجرای هر برنامه‌ با هر نوع کیفیتی است. باتری پوکو F5 دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت بوده که ساعت‌ها بدون شارژ کار می‌کند.  قیمت آن نیز ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان تعیین شده است.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=33997

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.