تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
7

۹ عمارت گران قیمت که صاحبانی مشهور دارند

  • کد خبر : 33748
  • 03 دی 1402 - 15:40
۹ عمارت گران قیمت که صاحبانی مشهور دارند
شکی نیست که افراد مشهور در اقامتگاه‌‌های خود از مصالح و ابزار بسیار گران استفاده می‌کنند. چه تیلور سویفت باشد که در تاریخ هالیوود سرمایه‌گذاری می‌کند یا بیل گیتس که خانواده‌ای با فن‌آوری برای همه بازدیدکنندگانش ایجاد می‌کند، قطعا از هزینه‌‌‌های کلان ابایی ندارند. در این مقاله ۹ مورد از گران‌‌ترین خانه‌های سلبریتی‌ها در این سیاره آورده شده است!

«صبح من» با چهره ها: شکی نیست که افراد مشهور در اقامتگاه‌‌های خود از مصالح و ابزار بسیار گران استفاده می‌کنند. چه تیلور سویفت باشد که در تاریخ هالیوود سرمایه‌گذاری می‌کند یا بیل گیتس که خانواده‌ای با فن‌آوری برای همه بازدیدکنندگانش ایجاد می‌کند، قطعا از هزینه‌‌‌های کلان ابایی ندارند. در این مقاله از مجله خبری صبح من، ۹ مورد از گران‌‌ترین خانه‌های سلبریتی‌ها در این سیاره آورده شده است! برای اینکه بدانید چه چیزی آن‌ها را فوق‌العاده می‌کند، ادامه مطلب را حتما بخوانید.

۱- تیلور سویفت – ۳۲ میلیون دلار

در سال ۲۰۱۵، تیلور سویفت عمارت خود در بورلی هیلز را به قیمت ۲۵ میلیون دلار خریداری کرد. به گزارش HGTV، این خانه قبلا متعلق به غول سینما ساموئل ال. گلدوین بوده است. سوئیفت به دلیل پیوندهای قوی با تاریخ هالیوود، موقعیت برجسته ای را برای خانه دریافت کرد.

عمارت جورجیا با مساحت ۱۱۰۰۰ فوت مربع دارای هفت اتاق خواب و ۱۰ حمام است. سوئیفت اولین شخصی است که صاحب این خانه شده است در حالیکه خارج از خانواده گلدوین است. این عمارت در سال ۱۹۳۴ ساخته شد و سوئیفت گفت که قصد دارد آن را به شکوه سابق خود بازگرداند. طبق گزارش‌‌ها، ارزش آن اکنون ۳۲ میلیون دلار است.

۲- عمارت آنجلینا جولی و برد پیت – بیش از ۱۶۰ میلیون دلار

 Château Miraval، ویلایی در Correns، در جنوب فرانسه، قبلا محل استراحت خانواده برد پیت و آنجلینا جولی بود.

این ملک بیش از ۴۸۵٫۶ هکتار وسعت دارد و توسط جاده های رومی و سازه های متعدد مربوط به قرن هفدهم احاطه شده است. به گزارش پیپل، این خانه دارای ۳۵ اتاق، یک استخر سرپوشیده و روباز، سینما و پد هلیکوپتر است. بر اساس گزارش های متعدد، ارزش این ویلا در حال حاضر بیش از ۱۶۰ میلیون دلار است که دو برابر مبلغی است که این زوج در ابتدا برای آن پرداخته اند.

۳- عمارت کایلی جنر – ۳۶٫۵ میلیون دلار

کایلی جنر یکی از مشهورترین سلبریتی های هالیوود است که مدام دست به تغییر می زند. بنابراین جای تعجب نیست که او به یک خانه بزرگ نیاز دارد که حریم خصوصی زیادی را فراهم کند. عمارت جنر در هولبی هیلز که بیش از ۱۵۰۰۰ فوت مربع وسعت دارد، به دلیل وسعتش زبانزد است.

عمارت Holmby Hills کایلی جنر فضای کافی برای پذیرایی از مهمانی های بزرگ دارد.

به گفته The Richest، این هتل دارای هفت اتاق خواب، ۱۴ حمام، ۲۰ پارکینگ، اتاق بازی، سینمای خانگی و آشپزخانه سرآشپز است. خانه ظاهر مینیمالیست دارد و اتاق نشیمن اصلی با سایه های خاکستری تزئین شده است. ارزش این عمارت ۳۶٫۵ میلیون دلار است.

۴- الن دی جنرس – ۴۵ میلیون دلار

این ملک ۵٫۲ هکتاری با الهام از توسکانی در کالیفرنیا است. به گزارش Hello، این ویلا در ابتدا توسط معمار والاس فراست طراحی شده است و ارزش آن ۴۵ میلیون دلار است!  الن دی جنرس با ۹ شومینه، کتابخانه‌های متعدد، دو استخر و یک زمین تنیس، قطعا زندگی رویایی خود را سپری می کند. مجری سابق تلویزیون همسایگانی مانند اپرا وینفری و شاهزاده هری و مگان مارکل نیز دارد.

 ۵- بیل گیتس – ۱۳۰ میلیون دلار

بیل گیتس ۶۳ میلیون دلار خرج کرد تا خانه‌اش به نام Xanadu 2.0 را بسازد. برخی از افزودنی‌های باورنکردنی شامل شن و ماسه وارداتی از جزیره کارائیب، یک نهر مصنوعی پر از ماهی قزل آلا و یک اتاق غول پیکر ترامپولین است.

این خانه بیش از ۶۶۰۰۰ فوت مربع وسعت دارد و ۲۴ حمام دارد. همچنین دارای یک سیستم سرور ایالتی است و به مهمانان دستگاهی داده می شود که می توانند تنظیمات شخصی خود را در طول اقامت وارد کنند. همانطور که قبلاً گزارش شده بود ارزش این خانه ۱۳۰ میلیون دلار است.

۶- عمارت تایگر وودز – ۵۴ میلیون دلار

خانه این اسطوره ورزش که در جزیره فوق العاده انحصاری مشتری واقع شده است به دلیل داشتن زمین گلف در حیاط شهرت دارد. بنا بر گزارش‌‌ها، این عمارت چهار هکتاری دارای زمین بسکتبال، استخرهای غواصی، استودیو و پیست دویدن است. The Richest برچسب قیمتی ۵۴ میلیون دلاری را گزارش می دهد.

۷- جورج لوکاس – ۱۰۰ میلیون دلار

این عمارت سنتی در زمینی به مساحت ۱۰٫۵ هکتار است و دارای یک تئاتر ۳۰۰ نفره، استخر روباز و حیوانات مزرعه است. طبق اخبار سی بی اس، این مزرعه محل زندگی کارمندان Skywalker Sound است و حتی لوکاس از آن به عنوان محلی برای فیلمسازی استفاده می کند. ارزش آن ۱۰۰ میلیون دلار گزارش شده است.

۸- عمارت جورج کلونی – ۱۰۰ میلیون دلار

این بازیگر در سال ۲۰۰۲ ویلای قرن هجدهمی را که در لاگلیو، ایتالیا در کنار دریاچه کومو قرار دارد، خرید. کلونی گفت: “من متوجه شدم که زندگی در ایتالیا چقدر زیبا بود و واقعاً چگونه به من کمک کرد تا من را آرام کنم و لذت ببرم.”  این خانه دارای ۲۵ اتاق، یک تئاتر، یک استخر و گاراژ است.

۹- خانه جی زی و بیانسه – ۲۰۰ میلیون دلار

اقامتگاه این اهالی موسیقی، ۲۰۰ میلیون دلار هزینه دارد که آن را به گران ترین خانه ای که تاکنون در کالیفرنیا فروخته شده است، طبق TMZ تبدیل می کند.

حتی پس از به دست آوردن ۱۰۰ میلیون دلار تخفیف، مبلغ دیوانه کننده ای به نظر می رسد – خانه به طور خصوصی با قیمت ۲۹۵ میلیون دلار آمریکا ثبت شده بود. همسایه آن‌ها، سرمایه‌دار مارک آندرسن، رکورد دومین خانه گران‌قیمت خریداری شده با قیمت خیره‌کننده ۱۷۷ میلیون دلاری در سال ۲۰۲۱ را در اختیار دارد.

لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=33748

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.