تاریخ : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 21 September , 2024
4

چگونگی به کارگیری قانون جذب در عشق

  • کد خبر : 33696
  • 03 دی 1402 - 11:00
چگونگی به کارگیری قانون جذب در عشق
می‌توان گفت، افکار دارای نوعی انرژی هستند. افکار مثبت نتایج مثبت و موفقیت در زمینه‌های مختلف زندگی (از جمله سلامتی، روابط عاطفی و وضعیت مالی) به همراه دارند، در حالی که افکار منفی نتایج منفی را به همراه دارند.

«صبح من» با مطالب روانشناسی: قانون جذب بیان می‌کند که وقایع و دوره‌های زندگی به دلیل افکار ما اتفاق می‌افتد که در گذشته و حال به آنها اعتقاد داشتیم، به این معنی که افکار دارای جاذبه‌ای هستند که از طریق آن می‌توانند رویدادها را جذب کنند.

به گزارش مجله‌ی خبری «صبح من»، می‌توان گفت، افکار دارای نوعی انرژی هستند. افکار مثبت نتایج مثبت و موفقیت در زمینه‌های مختلف زندگی (از جمله سلامتی، روابط عاطفی و وضعیت مالی) به همراه دارند، در حالی که افکار منفی نتایج منفی را به همراه دارند.

اهمیت قانون جذب در این است که در همه زمینه‌ها قابل اجراست. قانون جذب برای ارتقا و بهبود اهداف، رشد شخصی و خودسازی، اهداف معنوی و مادی و سایر جنبه‌های زندگی به کار می‌رود.

قانون جذب جدید نیست بلکه توسط مصریان باستان و همچنین یونانیان شناخته شده و فراخوانده شده بود و در زندگی خود از آن استفاده می‌کردند. در قرن بیستم مفهوم برنامه‌ریزی عصبی ـ زبانی پدیدار شد و به این ترتیب قانون جذب، بار دیگر مطرح شد و به طور گسترده در بین مردم گسترش یافت.

شاید هرکسی این تجربه را داشته باشد که به چیزی فکر کند و سپس آن را در همه جا ببیند، حتی اگر قبلاً آن را ندیده یا متوجه وجود آن نشده باشد. ریشه‌های فلسفی این تفکر، به اوایل قرن نوزدهم بازمی‌گردد که به «اندیشه جدید» معروف است و علاقه به این ایده پس از اکران فیلم «راز» در سال ۲۰۰۶ میلادی بیشتر شد.

این ایده در قالب کتاب «راز» بیان شد که این کتاب به عنوان کتاب پرفروش طبقه بندی شد. ادامه‌ی آن در سال ۲۰۱۰ با نام «قدرت» انتشار یافت.

قانون جذب نیاز به تفکر عمیق دارد. چیزهایی را که می‌خواهید جذب کنید و مراحل آن را می‌توان به سه مرحله تقسیم کرد که عبارتند از:

تعیین هدف مورد نظر و مثبت اندیشی: بیان خواسته‌ی خود با کلمات واضح. همچنین استفاده از زمان حال و نه آینده، مانند اینکه هدف این است: من یک مرد ثروتمند هستم و نه: من نمی‌خواهم فقیر باشم.

تجسم موضوع در حال وقوع: این کار با تصور ویژگی‌های این هدف، ترسیم جزئیات آن در حافظه و احساس شادی درونی در نتیجه وقوع آن انجام می‌شود، برای مثال، کسی که می‌خواهد بچه‌دار شود باید تصور کند که فرزند دارد و او اکنون با آنها بازی می‌کند و جزییات روز خود را در حضور آنها تصور می‌کند. همچنین بهتر است هدف را روی یک کاغذ بنویسید. حتی توصیه می‌شود که نوشتن آن را بیست و یک بار تکرار کنید، دست کم به مدت دو هفته، دوره مناسبی است که روانشناسان معتقدند برای کسب یک عادت جدید کافی است.

اعتماد: اطمینان مطلق است که این هدف محقق خواهد شد.

در زیر به تعدادی از نشانه‌ها اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد قانون جذب برای افراد مؤثر است:

از نظر روحی: ظهور مراحل هدایت در قالب خواب و نشانه‌ها. بسته به خود افراد به روش‌های گوناگون برای مردم ظاهر می‌شود.

قدرت شهود: افزایش توانایی برای پیش‌بینی و درک رویدادهای آینده. مانند پیش‌بینی تماس‌ها، پیامک‌ها و عکس‌العمل‌های افراد، جایی که شهود همیشه شما را به مسیر درست هدایت می‌کند.

همگام سازی رویدادها: چیزهای مورد نظر به سرعت و به راحتی ظاهر می‌شوند.

احساس نشاط و افزایش انرژی: احساس انرژی و شادی بدون دلیل روشنی برای این موضوع.

اطمینان در تحقق خواسته‌ها: افزایش اعتماد به توانایی‌های خود و از بین رفتن احساس اضطراب و تنش در فرد.
چیزهای مثبت به طور طبیعی اتفاق می‌افتند: رویدادها طبق برنامه پیش می‌روند.

آمادگی برای تغییر: این به عنوان رشد معنوی شناخته می‌شود. یعنی همه چیز را بپذیرید و تغییر در آنها را بپذیرید.

تمرین‌ها و تکنیک‌های قانون جذب، اعتماد به نفس و احساس جذابیت را تقویت می‌کند و برای بالا بردن آمادگی ضمیر ناخودآگاه برای دریافت عشق و جذب شریک همسان تلاش می‌کند.

این امکان وجود دارد که برخی افراد، شخصی را جذب می‌کنند که با آنها همخوانی ندارند و این به این دلیل است که آنها عشق به خود را تمرین نمی‌کنند.

تجسم رابطه مورد نظر، از جمله ویژگی‌های دوست‌داشتنی شریک زندگی و رفتارها و چگونگی برخورد با مسائل در حالی که واقع‌گرایی مد نظر باشد.

آماده شدن برای پذیرایی از شریک زندگی خود با توکل به خدا و صبر.

لازم به ذکر است، قانون جذب چیز جدیدی نیست، زیرا ریشه‌های آن به اوایل قرن ۱۹ باز می‌گردد. افکار حامل شکلی از انرژی هستند. اندیشیدن به موفقیت و نکات مثبت ناگزیر آنها را به ارمغان می‌آورد.

ترجمه و تنظیم: مجله‌ی خبری «صبح من» ـ استفاده از مطلب تنها با ذکر منبع، مجاز است.
لینک کوتاه : https://sobheman.com/?p=33696

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.